کد خبر : 1400595 | 15 اسفند 1395 ساعت 00:12 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مینیوله ما را نجات داد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال، تاکید کرد که نمایش خوب سیمون مینیوله، تیمش را در این دیدار به برتری رساند.​​​​​​​

کلوپ: مینیوله ما را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در نیمه اول با گل های روبرتو فیرمینو و سادیو مانه پیش افتادند اما در نیمه دوم، آرسنال نمایش بهتری ارائه داد و علاوه بر گلی که دنی ولبک به ثمر رساند، موقعیت های خوبی داشتند که با درخشش مینیوله، از دست رفت.

 

کلوپ به خبرنگاران گفت:" این یکی از بهترین بازی های ما بود؛ به خاطر قدرت و بازیکنان حریف. ما واقعا خوب کار کردیم. بعد از شکست مقابل لسترسیتی، شرایط بدی داشتیم. ما بازی مان را آنالیز کردیم و اصلا لذت بخش نبود.

 

ما یک فرصت دیگر داشتیم و امروز از آن استفاده کردیم. لیگ برتر شبیه چرخ و فلک است. همیشه رو به بالا نمی روید.

 

 

1185062

 

 

اولین چیزی که باید یاد بگیریم این است که با ثبات باشیم و تیم های بزرگ را شکست بدهیم. ما می دانیم که هفته قبل خوب کار نکردیم. چنین بازگشتی غیرمعمول نیست. می دانیم که باید بیشتر کار کنیم.

 

همه بازیکنان ما فوق العاده کار کردند. وقتی منسجم هستیم، فوق العاده است. منسجم و با ثبات بودن، پایه هر نمایش خوبی است.

 

می دانستیم که آرسنال در نیمه دوم برمی گردد. الکسیس سانچس بازیکن باکیفیتی است و متفاوت از دنی ولبک بازی می کند. سیمون مینیوله ما را نجات داد.

 

مهم است که بالاتر از آرسنال در بین 4 تیم قرار بگیریم. واقعا هفته گذشته احساس بدی داشتیم. چند روز نیاز داشتیم تا بفهمیم چه اتفاقی رخ داده است."

دیدگاه‌ها