کد خبر : 1400629 | 15 اسفند 1395 ساعت 10:12 | 63.8K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی ادعای جنجالی سرمربی استقلال؛

کدام اتفاق نیم فصل منصوریان را عصبانی کرد؟

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از تساوی با سیاه جامگان گفت که ترجیح می دهد همچنان احترام مربیان سابق خود را حفظ کند.

کدام اتفاق نیم فصل منصوریان را عصبانی کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با سیاه جامگان بی مقدمه به سراغ انتقاد از باشگاه تراکتورسازی و نظام جذب بازیکنان سرباز به این تیم رفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که آبی پوشان هیچ کدام از بازیکنان خود را در نیم فصل لیگ برتر از دست ندادند و فعلا از این موضوع ضربه نخوردند.

 


اختلافی که با سوال منصوریان برملا شد
انتقاد سرمربی جوان آبی ها کمتر از 24 ساعت توسط سرپرست ذوالفقاری به شکل عجیبی پاسخ داده شد. سرپرست تراکتورسازی البته در کنار برخی انتقادات شخصی از منصوریان گفت که این باشگاه تیمی نظامی است و یکی از نهاد های نظامی مالک آن است و به همین دلیل می تواند بازیکن سرباز جذب کند. با این وجود اما باشگاه استقلال در حمایت از سرمربی جوان خود بیانیه ای بسیار تند منتشر کرد و در کنار پاسخ دادن به ذوالفقاری، اتهاماتی غیر مستقیم به برخی از مسئولان تراکتورسازی را مطرح کرد تا درگیری میان منصوریان و ذوالفقاری پیچیده تر از گذشته شود. ذوالفقاری در مصاحبه ای دوباره اتهاماتی را علیه منصوریان مطرح کرد و سرمربی جوان استقلال را در تهدیدی عجیب به بازی برگشت لیگ در تبریز و رویارویی با منصوریان حواله داد. اتفاقی که می تواند دیدار استقلال و تراکتورسازی را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و جو همیشه پر تنش این بازی را متشنج تر کند.

 


منصوریان راز دلش را بر ملا کرد
سرمربی استقلال اما در نشست خبری بعد از دیدار با سیاه جامگان بی توجه به حرف های ذوالفقاری ابعاد جدیدی از این اختلاف را مطرح کرد و اندکی از رازی که باعث شده بود تا علیه تراکتورسازی موضع بگیرد را بر زبان آورد تا مشخص شود دلخوری او از تراکتورسازی به نیم فصل اول لیگ برتر باز می گردد و سرمربی استقلال بیش از آنکه نگران پایان فصل و سرباز شدن بازیکنان استقلال باشد، از اتفاقاتی که در نیم فصل رخ داده ناراحت است. منصوریان در نشست خبری گفت که از بزرگترهای خود یاد گرفته همواره به مربیان و پیشکسوتان احترام بگذارد و به همین دلیل ترجیح می دهد درباره اتفاقاتی که در نیم فصل پیرامون سرباز شدن یک بازیکن جوان استقلال رخ داده صحبتی نکند. البته برای شنیدن صحبتهای منصوریان در نشست خبری لازم بود که اندکی گوش های خود را تیز بکنیم زیرا سرمربی استقلال علاقه ای به مطرح کردن این جملات نداشت اما ناراحتی او از اتفاقات رخ داده باعث شد تا موضعی غیر مستقیم علیه تراکتورسازان مطرح کند که البته به نظر می رسد که روزهای سخت پایانی لیگ، زمان مناسبی برای این کار نبود.


 جمع بندی صحبتهای سرمربی استقلال و البته بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی نشان می دهد که  سر نخ همه این دلخوری ها به نیم فصل لیگ باز می گردد و احتمالا برخی از بازیکنان این تیم نیز شرایطی مانند امید عالیشاه و احمد نوراللهی داشتند و حالا پس از گذشته 1 ماه از نیم فصل لیگ برتر، این اتفاقات به گوش منصوریان رسیده تا سرمربی استقلال نسبت به این حواشی اینگونه واکنش نشان بدهد. منصوریان اما در صحبتهای خود هیچ نامی بر زبان نیاورد و تاکید کرد که می خواهد احترام بزرگترهای خود را حفظ کند تا فعلا این درگیری میان منصوریان و استقلالی ها و البته ذوالفقاری و باشگاه تراکتورسازی باقی بماند.

دیدگاه‌ها