کد خبر : 1400667 | 15 اسفند 1395 ساعت 11:40 | 71.7K بازدید | 0 دیدگاه

با صدور کارت بازی شهباززاده 

استقلال "ب" هم می‌خواهد دربی ببرد!

با تلاش گسترده مسئولان باشگاه نفت سرانجام کارت بازی خرید جدید این تیم برای مصاف عصر امروز با پرسپولیس صادر شد.

استقلال "ب" هم می‌خواهد دربی ببرد!

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده خرید جدید نفتی ها با مشکلاتی که در صدور ITC این بازیکن از سوی باشگاه ترکیه ای رقم خورد فرصت حضور در بازی مقابل ماشین سازی در هفته بیست و دوم را از دست داد. در طول این دو هفته تلاش های زیادی صورت گرفت تا مدارک لازم برای حل شدن مشکل سجاد تهیه شود که در نهایت با تکمیل پرونده این بازیکن سازمان لیگ کارت بازی او را صادر کرد.


بنا بر اعلام مسئولان باشگاه نفت چند ساعت مانده به بازی حساس با پرسپولیس سازمان لیگ کارت بازی سجاد شهباززاده را برای حضور در ترکیب اصلی صادر کرد تا با اضافه شدن این بازیکن خیال علی دایی در خط حمله آسوده و با قدرت بیشتری تیمش را در آخرین بازی هفته بیست و سوم به میدان بفرستد. این اولین حضور سجاد شهباززاده در لیگ شانزدهم خواهد بود تا طلسم بازی کردن برای این مهاجم شکسته شود.


مهاجم سابق استقلال بعد از تجربه نه چندان موفق در فوتبال ترکیه با پیراهن آلانیااسپور در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فاصله چندانی با بازگشت به جمع شاگردان علی منصوریان نداشت اما محرومیت از سوی فیفا مسیر او را به سمت مربی سابقش امیر قلعه نویی در تبریز تغییر داد تا پیراهن تراکتور را برتن کند. با وجود امضای قرارداد داخلی اما درخواست TMS برای این بازیکن جنجال دیگری در فوتبال ایران به راه انداخت چون محرومیت تراکتوری ها نیز لو رفت تا شوک دیگری به باشگاه ها وارد شود.


شهباززاده که انتظار نداشت در بازگشت به ایران با این اتفاقات روبرو شود وقتی دید راهی برای ماندن در تراکتور ندارد بعد از بررسی های مختلف سرانجام به نفت پیوست تا استقلالی های این تیم به عدد 5 برسد تا علی دایی رهبر "استقلال ب" در پایتخت شود! تیمی که علاوه بر سجاد شهباززاده از فخرالدینی، آندو تیموریان، محمد مومنی و ایمان مبعلی استقلالی های سابق هم در ترکیب اصلی اش بهره می برد.


حالا نفت با شکل و شمایل "استقلال ب" در دربی کوچولوی پایتخت مقابل پرسپولیس قرار می گیرد به این امید که بتواند دربی را به سود خود پایان داده و سه امتیاز ارزشمند به حسابش واریز کند. بردی که با شرایط امروز اردوی پرسپولیس زیاد نمی تواند دور از دسترس باشد چون برانکو با یک لشگر غایب سرشناس با ترکیبی تیمش را به مصاف نفت پرستاره می فرستد که تاکنون کسی این ترکیب را ندیده است.


به هر ترتیب با اضافه شدن سجاد به ترکیب اصلی نفت جذابیت های مصاف امروز دو چندان خواهد شد به خصوص در خط حمله نفت که حالا صاحب مثلثی مرگبار متشکل از قاضی، مطهری و شهباززاده است که رویارویی آنها با بهترین خط دفاع لیگ برتر دیدنی از آب در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها