کد خبر : 1400668 | 15 اسفند 1395 ساعت 11:47 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

دبیری در یک امتیازی گیتی‌پسند

سه امتیاز بازی با نماینده قزوین به حساب شاگردان جواد اصغری‌مقدم واریز شد تا آنها در یک امتیازی صدرنشین لیگ برتر قرار بگیرند.

دبیری در یک امتیازی گیتی‌پسند

به گزارش "ورزش سه"، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال در حالی روز چهارشنبه هفته جاری به پایان می‌رسد که چهار تیمِ گیتی‌پسند اصفهان، دبیری تبریز، مس سونگون ورزقان و ملی‌حفاری اهواز شانس قهرمانی دارند و چشم به امید به لغزش یکدیگر دارند تا بتوانند با قرار گرفتن در رده اول فصل را به پایان ببرند.


در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال که روز بیست و یکم بهمن‌ماه برگزار شد، 6 بازی صورت گرفت اما تیم طرح و توسعه الوند قزوین که اکنون سقوط کرده به دلیل اعتراض به رای کمیته انضباطی برای دیدار دانشگاه آزاد تهران و یاسین قم، به تبریز نرفت تا مسابقه آنها و شاگردان جواد اصغری‌مقدم انجام نشود.


اکنون با اعلام فدراسیون فوتبال به باشگاه دبیری تبریز، این تیم در دیدار با طرح و توسعه الوند قزوین 3 بر صفر برنده اعلام شده که با این تصمیم اکنون دبیری 56 امتیازی می‌شود و در یک امتیازی گیتی‌پسند قرار می‌گیرد.


در حال حاضر گیتی‌پسند 57 امتیاز، دبیری 56 امتیاز، مس سونگون 55 امتیاز و ملی‌حفاری اهواز 54 امتیاز دارد که هر یک از این تیم‌ها چشم امید دارند تا رقبای‌شان نتیجه لازم را نگیرند و آنها بتوانند با کسب پیروزی به مقام قهرمانی برسند.

دیدگاه‌ها