کد خبر : 1400669 | 15 اسفند 1395 ساعت 11:38 | 90.5K بازدید | 0 دیدگاه

کرملاچعب، علوان‌زاده، طاهرخانی و آقایی در انتظار بازی

کدام یک «راشفورد» پرسپولیس می‌شوند؟

فصل گذشته لیگ برتر انگلیس هر چه که برای منچستریونایتد نداشت یک اتفاق ویژه را برای هواداران این تیم به یادگار گذاشت و آن چیزی نبود جز ظهور یک پدیده به نام مارکوس راشفورد.

کدام یک «راشفورد» پرسپولیس می‌شوند؟

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد 17 ساله در اتفاقی فوق‌العاده در نخستین بازی لیگ برتری و لیگ قهرمانانش برای منچستریونایتد گل زد تا همراه تیم ملی کشورش به یورو 2016 هم برود.

 

حالا و در تیم فعلی پرسپولیس چند جوان شایسته حضور دارند که امیدوارند راشفورد تیم شان باشند. پرسپولیس امسال از بازی دادن به جوان‌ها ضرر نکرده. صادق محرمی که تازه 21 ساله شده در نیم فصل دوم خودش را به ترکیب اصلی پرسپولیس تحمیل کرد و نمایش‌های درخشانی در بازی‌های بزرگ و حتی مقابل حریفان آسیایی انجام داد.

 

1185201


غیر از محرمی و علیپور پرسپولیس چند جوان زیر 23 سال دیگر هم دارد که امسال یا اصلا بازی نکرده‌اند یا خیلی کم به میدان رفته‌اند. احسان علوان زاده و حمیدرضا طاهرخانی در دو بازی در وقت‌های تلف شده به میدان رفته‌اند و شاید تنها یک بار توپ را لمس کرده باشند. از طرفی رضا کرملاچعب و حامد آقایی هرگز به میدان نرفته‌اند و به شدت تشنه بازی برای تیم بزرگ پرسپولیس هستند.

 

1185200


در حالی که نیمکت پرسپولیس در نیم فصل دوم خالی‌تر از همیشه به نظر می‌رسد امروز غیبت 5 بازیکن اصلی پرسپولیس فرصتی طلایی برای این جوان‌ها ایجاد کرده تا خودی نشان دهند. این بازیکنان در تمرین یکی دو روز اخیر فوق‌العاده با انگیزه بودند و چنانچه هر کدام بازی کنند می‌توان با تمرکز بیشتری روی کیفیت فنی شان دقیق شد. هر چند از بازیکنان 18-17 ساله نمی‌توان در بازی اول شان انتظار درخششی خیره کننده داشت اما می‌توان به آنها امیدوار شد.

 

1185202

 

اگر برانکو خوش شانس باشد از بین این چند جوان یک راشفورد یا یک نورافکن بیرون می آید . چهره هایی که شاید مثل داستان نسخه استقلالی کاری کردند که هواداران پرسپولیس بابت محرومیت  و مشکلات امروز شکر گزار باشند ! به هر حال و در نهایت فوتبال ورزش جوان تر و باطراوت تر هاست. البته اگر آنها این موقعیت را دو دستی بچسبند .

 

1185203

 

می‌توان امیدوار بود با توجه به اختلاف امتیاز قابل توجه پرسپولیس و فشردگی باز‌ها در پایان لیگ و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برانکو در چند بازی اخر لیگ از جوانان تیمش در ترکیب اصلی استفاده کند و با یک تیر دو نشان بزند، استراحت به ستاره‌هایی که در پایان یک فصل سنگین فرسوده شده‌اند و بازی دادن به جوانان پر نفس و پر انگیزه و افزایش تجربه و اعتماد به نفس آنها برای آینده پرسپولیس.

دیدگاه‌ها