کد خبر : 1400702 | 15 اسفند 1395 ساعت 13:14 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

4 ستاره تقدیمی نفت به پرسپولیس!

دیدار نفت تهران و پرسپولیس در شرایطی برگزار می شود که بازیکنان فصول گذشته نفت تهران در فصل جدید از ستون های تیم برانکو ایوانکوویچ به شمار می روند.

به گزارش "ورزش سه"، مشکلات ادامه دار مالی تیم نفت تهران به خصوص در پایان لیگ پانزدهم سبب شد تا بسیاری از بازیکنان ارزشمند این تیم راه تیم های دیگر را در پیش بگیرند. در این میان عده ای از بازیکنان به استقلال و پرسپولیس و عده ای دیگر به تیم های دیگر اضافه شدند.


 کمال کامیابی نیا اولین بازیکن نفت تهران بود که در پایان لیگ چهاردهم از جمع نفتی ها جدا و به پرسپولیس پیوست. هافبک تدافعی مقتدر و جنگجوی نفتی ها پس از حضور در پرسپولیس توانسته جایگاهی کلیدی در این تیم به دست بیاورد؛ مهره ای که جایگزینی او کار ساده ای نیست.

 

1185227


در پایان لیگ پانزدهم ابهام در مالکیت باشگاه نفت بیش از هر زمانی بازیکنان این تیم را متقاعد کرد که به تیم های دیگری بروند و برانکو ایوانکوویچ نیز با توجه به ضعف هایی که در تیم خود داشت اقدام به استخدام علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و وحید امیری کرد.

 

1185228


سرخپوشان پایتخت در چندین سال گذشته بارها از گلرهای مختلفی در چارچوب دروازه خود بهره بردند ولی هیچ گاه نتوانستند به بازیکنی برسند که بتواند به خوبی از دروازه تیمشان دفاع کند؛ اما در فصل جدید بیرانوند نمایش های خوبی از خود ارائه داده و تا حدود زیادی خیال هواداران این تیم از خط دروازه را راحت کرده است.


سید جلال حسینی رهبر خط دفاعی پرسپولیس در این فصل بوده است؛ این بازیکن که 2 فصل قبل تر همراه با علی دایی نیز موفق شده بود خط دفاعی پرسپولیس را با 15 گل خورده بهترین خط دفاعی فصل کند، در فصل جاری نیز یکی از ارکان اصلی بهترین خط دفاعی لیگ بوده است.

 

1185229


در پنجره تابستانه زورآزمایی دو باشگاه پایتخت برای به خدمت گرفتن وحید امیری به بالاترین حد خود رسید و این بازیکن لرستانی در نهایت به تیم قرمزپوش پایتخت منتقل شد. نمایش های امیری در این فصل یکی از عوامل موفقیت تیم برانکو ایوانکوویچ بوده است؛ بازیکنی که هم در درگیری ها حضور مستقیم دارد و هم با تکنیک مناسب خود پایه ریزی حملات را بر عهده می گیرد؛ ضمن اینکه امیری بارها با ضربات سر و پا برای تیمش گلزنی کرده و در مسابقات آسیایی نیز به خوبی نشان داد که چقدر می تواند برای تیمش مثمر ثمر باشد.

 

1028760


البته وحید امیری و کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت نمی توانند تیمشان را برابر تیم سابقشان همراهی کنند و نماینده های نفتی در مقابل پرسپولیس تنها سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند خواهند بود.

دیدگاه‌ها