کد خبر : 1400770 | 15 اسفند 1395 ساعت 15:51 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران پرسپولیس در حال تسخیر استادیوم تختی

در حالی که کمتر از دو ساعت به دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت تهران باقی مانده، حدود 7 هزار هوادار در استادیوم تختی حضور یافته اند.

هواداران پرسپولیس در حال تسخیر استادیوم تختی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حساس ترین دیدار خود در هفته بیست و سوم نفت تهران را پیش رو دارد و این در حالی است که غیبت چند مهره اصلی کار شاگردان برانکو برای کسب امتیاز از این دیدار را سخت کرده است.

 


با این حال با توجه به فراخوانی که برانکو ایوانکوویچ، محمود خوردبین، مسوولان باشگاه و سیدجلال حسینی برای هواداران ارسال کرده و از آنها برای حضور  در استادیوم و حمایت از بازیکنان دعوت کرده اند، استقبال خوبی تا به این لحظه از این بازی شده است. حدود 7 هزار هوادار در فاصله دو ساعت مانده به جدال دو تیم روی سکوها مستقر شده اند و این در حالی است که ورودی های این استادیوم در شرق تهران نیز تجمع و ترافیک شدیدی به وجود آمده تا این تیم امیدوار باشد در کنار هواداران خود و حمایت آنها شرایط خوبی برای کسب امتیاز از علی دایی و شاگردان باانگیزه اش داشته باشد.

 

طبق اعلام سامانه بلیت فروشی سازمان لیگ، تا این لحظه تمامی بلیت‌های اینترنتی این دیدار به فروش رفته و انتظار می رود استادیوم تختی بعد از مدت ها ظرفیت کامل خود (30 هزار نفر) را در این بازی پر شده ببیند.

دیدگاه‌ها