کد خبر : 1400855 | 15 اسفند 1395 ساعت 20:08 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان جهان: در هر دیدار برای برد بازی می‌کنیم

هافبک سرخ پوشان درباره قهرمانی این تیم می گوید هرچند با اختلاف امتیازی که با حریفان داریم قهرمانی مان حتمی است اما تمام در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم.

نریمان جهان: در هر دیدار برای برد بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان در رابطه با بازی تیم های پرسپولیس و نفت تهران گفت: بازی خوبی بود و ما به دنبال این بودیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم، در طول بازی ما حاکم توپ و میدان بودیم و در نهایت نیز توانستیم مزد برتری خودمان را بگیریم، امیدوارم بتوانیم همین روند را در ادامه بازی ها داشته باشیم. 


وی درباره برگزاری بازی های بزرگ لیگ در ورزشگاه تختی تهران گفت: اگر امکان باشد بازی هایی که در تهران برگزار می شود در ورزشگاه آزادی باشد بسیار بهتر است، همانطور که دیدید چمن ورزشگاه کیفیت پایینی دارد. از طرفی به دلیل دور بودن ورزشگاه از مرکز شهر تماشاگران نیز دیر به بازی رسیدند حتی تیم ها نیز برای حضور در این ورزشگاه مشکل دارند. انشالله فکری در این باره می شود. 


هافبک پرسپولیسی ها درباره احتمال قهرمانی این تیم گفت: به نظر من با اختلاف هشت امتیازی با تیم دوم جدول، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر حتمی است، البته ما همه بازی ها را با تمام تلاش و بدون غرور در میدان حاضر می شویم و تا مسجل شدن قهرمانی مان هیچکدام از بازی های مان را از دست نمی دهیم. 


وی درباره ادامه حضور خود در ترکیب ثابت پرسپولیس گفت: من همه تلاش خود را خواهم کرد تا بهترین بازی ها را برای پرسپولیس به انجام برسانم و نوع بازی هایم رضایت کادر فنی را به همراه داشته باشد، سعی می کنم در آینده نیز با بازی های موثر بازهم در ترکیب پرسپولیس باشم.

دیدگاه‌ها