کد خبر : 1400894 | 15 اسفند 1395 ساعت 23:46 | 91.5K بازدید | 7 دیدگاه

سیستم مهم‌تر از فرد؛

نمایش بی نقص پرسپولیس در غیاب ستاره‌ها

تیم پرسپولیس توانست در غیاب تعداد زیادی از مهره های اصلی خود، نفت تهران را شکست دهد. قرمزپوشان با این پیروزی نشان دادند کاملا آماده قهرمانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو که با انبوهی از غایب به دیدار نفت و علی دایی رفته بودند توانستند با پیروزی در این دیدار یک گام دیگر خود را به قهرمانی نزدیک کنند. 


نکته ی قابل توجه در نمایش شاگردان برانکو در طول مسابقه آن بود که علیرغمی که ترکیب این تیم به خصوص در فاز دفاعی دچار تغییرات گسترده ای شده بود، ضرباهنگ و هارمونی تاکتیکی این تیم حفظ شده بود. یک نمایش بی نقص از این تیم نشان داد در صورتی که سیستم در یک تیم حاکم باشد نفرات می توانند تا چه اندازه تغییر کنند ، ضمن آنکه عملکرد تیم دچار نقص نشود. 

 

1185387


 اگرچه با اخراج زود هنگام دروازه بان تیم نفت شرایط کاملا به سود قرمزپوشان تغییر کرده بود، اما حفظ توپ بازیکنان جوان و تازه وارد این تیم، تمرکز و نظم خط دفاعی و ایجاد فرصت های گلزنی پرشمار، نشان داد شاگردان برانکو به بلوغ تاکتیکی رسیده اند و اکنون تنها ستاره ها سرنوشت تیم را تعیین نمی کنند. 


طرفداران پرسپولیس با توجه به نیمکت فقیر تیمشان می توانند امیدوار باشند غیبت احتمالی بازیکنان تیمشان در دیدارهای آینده تاثیر چندانی در روند این تیم نداشته باشد زیرا پرسپولیسِ برانکو به تیمی تبدیل شده که می توان آن را تیم محور نامید، نه بازیکن محور.

دیدگاه‌ها