کد خبر : 1400925 | 16 اسفند 1395 ساعت 10:48 | 43.3K بازدید | 1 دیدگاه

لادروپ: خوشحالم لیگ ستارگان تعطیل شد

با آمادگی به مصاف پرسپولیس می‌رویم

سومین حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان فصل گذشته، قطر است که این روزها با هدایت مربی سرشناس دانمارکی نتایج خوبی در لیگ ستارگان کسب و به جایگاه سوم بازگشت.

به گزارش "ورزش سه"، الریان قطر یکی از پرافتخارترین باشگاه ها در این کشور بعد از حضور خورخه فوساتی در راس هدایت تیم ملی به سراغ میشل لادروپ رفت و این مربی دانمارکی و سرشناس را به خدمت گرفت. حضور لادروپ باعث شد تا الریان با پشت سر گذاشتن بحران های ابتدای فصل دوباره به روزهای خوب خود بازگشته و به جمع بالانشینان جدول برسد.


الریان در هفته بیست و سوم به برتری 4-0 برابر حریف خود رسید تا بعد از این بازی به صلاحدید مربی دانمارکی تا روز چهارشنبه به استراحت بپردازد و سپس استارت خود برای مصاف با حریف ایرانی را بزند. تعطیلی طولانی مدت لیگ قطر نه تنها باعث خوشحالی مربی الریان شد بلکه او را امیدوار کرد تا در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از سد صدرنشین ایران و یکی از مدعیان گروه بگذرد.

 

1185418


میشل لادروپ در مصاحبه با استاد الدوحه قطر گفت:« خوشحالم لیگ ستارگان با چنین وقفه ای روبه رو شد چون در هفته های گذشته ما با فشردگی شدید به مصاف حریفان داخلی و آسیایی رفتیم اما حالا می توانیم با کمی استراحت دست به ریکاوری زده و دوباره توان خود را بازیابی کنیم».


این مربی دانمارکی در ادامه به مصاف پرسپولیس اشاره کرد و افزود:« مسلما بازی آسانی در هفته آینده نخواهیم داشت اما همین که فرصت استراحت پیدا کردیم خود یک برگ برنده برای ما خواهد بود تا بتوانیم از سد پرسپولیس عبور کنیم و شانس صعودمان را بالاتر ببریم».

دیدگاه‌ها