کد خبر : 1400930 | 16 اسفند 1395 ساعت 11:09 | 48.9K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی طارمی خوب می‌بیند

مهدی طارمی در بازی دیروز با نفت یک گل سخت زد تا نشان دهد با وجود فرصت هایی که هدر می دهد، گل هایی می زند که به پیروزی تیم کمک می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در این صحنه واضح است مهدی طارمی پیش از ضربه زدن دروازه و دروازه بان را به خوبی دیده است و ضربه اش بعد از پیدا کردن آگاهی محیطی بوده است. گلی که خیال پرسپولیس را در دقایق پایانی راحت کرد و موجب شد تا برانکو دستور به تعویض جوان هایش بدهد. طاهرخانی و رضا کرملا چعب. 

 

1185420


با وجود انتقادهایی که از مهدی به خاطر هدر دادن بعضی از موقعیت های آسان می شود، باید به این نکته اشاره کرد که گل های سختی که می زند در توان هر مهاجمی نیست و طبیعتا گلزنی در شرایط سخت، سخت تر است. 


مهدی طارمی اگر در همه موقعیت ها مثل این موقعیت پیش از اقدام به ضربه، موقعیت و حریف را ببیند و به اصطلاح مربیان آگاهی محیطی پیدا کند بی شک ضرباتش اثرگذار تر خواهد بود و از دست دادن موقعیت ها دیگر در بازی اش به چشم نخواهد آمد. 

 

1185421


البته که بازی مهدی طارمی با گذشت زمان پخته تر خواهد شد و باید به این مهاجم جوان فرصت داد تا نقص های بازی اش را کمرنگ کند. اگر قرار بود مهدی طارمی امروز همه موقعیت هایش را تبدیل به گل کند، طبیعتا در ایران و پرسپولیس نمی بود و باید او را در باشگاه های بزرگ تری می دیدیم.

دیدگاه‌ها