کد خبر : 1400977 | 16 اسفند 1395 ساعت 13:33 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

با رد و بدل شدن پنج گل 

مشهد؛ پذیرای جذاب ترین بازی هفته 23

پرگل ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر، گل هایی دیدنی داشت، گل هایی که می توانند جزئی از بهترین های گل های این هفته باشند.

مشهد؛ پذیرای جذاب ترین بازی هفته 23

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های پدیده و گسترش علیرغم تصوری که از آن می شد یکی از زیباترین بازی های هفته بیست و سوم لقب گرفت، دیداری که پنج گل در آن رد و بدل شد و حداقل سه گل از آن را می توان جزئی از بهترین گل های این هفته دانست. 


محسن یوسفی با به ثمر رساندن گل دوم پدیده ای ها آغاز گر بود، او پس از مهار پاس کوتاه کمندانی پس از کنار گذاشتن مدافع گسترش با ضربه ای روپا توپ را به کنج راست و بالای دروازه خسوس فرستاد. 


لوسیانو پریرا که گل اول تبریزی ها را به ثمر رساند توانست دومین گل دیدنی این بازی را به ثمر برساند، او پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و موفق شد به زیبایی توپ را به گوشه راست و وسط دروازه روشنگر بفرستد. 


داریوش شجاعیان نیز پس از مهار پاس دیدنی نقی زاده در محوطه جریمه مشهدی ها با کمترین مکث و ضربه ای فنی دومین گل تیمش و پنجمین گل بازی را به ثمر رساند تا بیننده های این بازی از دیدن گل های زیبا در این بازی سیراب شوند. 


البته به غیر از این بازی از دیدار پرسپولیس و نفت نیز می توان به عنوان دیداری نام برد که گل هایی زیبا در آن به ثمر رسید، سروش رفیعی با شوتی دیدنی از روی پاس کوتاه مسلمان و مهدی طارمی با حرکتی فوق العاده و ضربه ای از زاویه بسته دو گل زیبای این بازی را به ثمر رساندند.

دیدگاه‌ها