کد خبر : 1401124 | 17 اسفند 1395 ساعت 01:26 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

بیت‌سعید: از پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

هافبک استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند و دست پُر از تهران به اهواز برگردند.

بیت‌سعید: از پرسپولیس امتیاز می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت‌سعید مهمان حضوری برنامه نود در مورد حضورش در فوتبال گفت: پس از خدمت سربازی در جنوب آزادگان بازی کردم که قهرمان لیگ دسته سه شدیم؛ بعد به فولاد نوین رفتم که قهرمانی دسته دوم و لیگ یک را به دست آوردیم و من در این سال بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شدم که حدود 22 سالم بود.


او ادامه داد: در استقلال خوزستان زیر نظر آقای ویسی قهرمان شدیم و در این فصل نیز همراه آقای پورموسوی با وجود مشکلات، صمیمیت زیادی داریم و خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم اما جا دارد بگویم مشکلات وجود دارد و بانک ملی هیچ حمایتی نکرده است؛ نزدیک 12-10 بازیکن 20 تا 25 درصد گرفتند و برخی بازیکنان هیچ دریافتی‌ای نداشتند و همچنین 25 درصد از مطالبات فصل قبل را هم دریافت نکردیم.


بیت‌سعید ادامه داد: رحیم زهیوی، جلال عبدی، حکیم نصاری، فرناندو خسوس، میثم دورقی، کولی‌بالی امسال از جمع ما رفتند.


هافبک استقلال خوزستان به قهرمانی‌شان در فولاد نوین در لیگ دسته اول اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه قهرمان شده بودیم به لیگ برتر نرفتیم و استقلال اهواز جایگزین ما شد؛ جا دارد از آقای سید کوروش موسوی یادی کنم که هیچوقت به حق‌اش در این فوتبال نرسید؛ حیف شد از آن تیم چند بازیکن به لیگ برتر نیامدند چون بسیاری از آنها تلاش کردند از لیگ دسته اول به لیگ برتر رسیدیم ولی الان هیچ جایی نیستند.


بیت‌سعید با بیان اینکه اسکوچیچ من را برای فولاد نخواست، ابراز کرد: وقتی برای تست به فولاد رفته بودم از من به‌عنوان مدافع چپ استفاده کردند اما با این حال خدا را شکر الان در تیمی هستم که شرایط خوبی دارم.


او یادآور شد: فصل قبل قهرمان شدیم اما وقتی آقای کی‌روش به تیم ملی دعوتم نکرد روحیه‌ام تضعیف شده بود اما با این حال تلاش می‌کنم به این مهم برسم.


هافبک استقلال خوزستان درخصوص بازی پیش رو برابر پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم بسیاری خوبی است و برای قهرمانی تلاش می‌کند ولی ما هم استقلال خوزستان هستیم و واقعا می‌خواهیم از این تیم امتیاز بگیریم تا به کسب سهمیه آسیایی نزدیک شویم.


بیت‌سعید در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است، گفت: بهتر است حرفی نزنیم اما زنگ می‌زنند و می‌گویند ولی فعلا تمام تمرکزم را برای هفت بازی لیگ برتر و مسابقات آسیایی استقلال خوزستان گذاشتم تا بعد از آن تصمیم‌گیری کنم.


او با بیان اینکه همه جوره به سلیقه و مربیان احترام می‌گذارم، گفت: ما سوسنگردی هستیم و کسی را نداشتیم در فوتبال به ما کمک کند؛ سوسنگرد در زمان جنگ هشت سال سپر بلای ایران بود اما الان برای فوتبال بازی کردن جوانان فقط یک زمین دارد؛ ای‌کاش مسؤولان به استان خوزستان که حال و هوای خوبی ندارد و مسئله ریزگردها حل نشده است، توجهی داشته باشند؛ گرد و خاک‌ها نفس مردم را بریده ولی فکر می‌کنم مسؤولان تدابیری برای این موضوع دارند؛ از مردم خوزستان تشکر می‌کنم در اوضاع بحرانی پیگیر اوضاع ما در لیگ قهرمانان آسیا بودند.


هافبک استقلال خوزستان تاکید کرد: فرقی نمی‌کند عربی یا فارسی صحبت کنیم چون همه ما ایرانی هستیم.


بیت‌سعید عنوان کرد: از همه به ویژه از خانواده‌ام و مربیانم همچون سید کوروش موسوی، عبدالله ویسی، پورموسوی و دیگر کسانی که به من لطف کردند تشکر می‌کنم؛ از استاندار خوزستان و مدیر کل ورزش و جوانان استان که فقط این دو نفر خیلی به استقلال خوزستان کمک کردند و در این همه سختی به تیم پول تزریق کردند نیز ممنون هستم.

دیدگاه‌ها