کد خبر : 1401236 | 17 اسفند 1395 ساعت 14:11 | 131.5K بازدید | 2 دیدگاه

تمرین نکردیم که مصدوم ندهیم؛

منصوریان: آقای زمانی 3 ماه سکوت کن

سرمربی استقلال امروز بیش از این که در مورد سایپا حرف بزند، ترجیح داد در مورد مصاحبه دردسرساز حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه صحبت کند که تا حالا بارها برای این باشگاه دردسرساز شده است.

منصوریان: آقای زمانی 3 ماه سکوت کن

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با سایپا پاسخ خبرنگاران را داد:

 


از سایپا تشکر می کنم
بازی در آزادی برگزار می شود و این مسئله روی کیفیت بازی اثرگذار خواهد بود. تیم سایپا خیلی خوب به جریان بازی ها برگشته است. تیم سایپا بسیار خوب و قدرتمند است. ما با دو، سه مسئله باید دست و پنجه نرم می کردیم تا به این بازی برسیم. از سایپایی ها برای انتقال مکان بازی متشکرم.

 


همه برای یک هدف می جنگیم
یک باشگاه تمام نیروهایش برای یک هدف می جنگند. همه ما برای یک منافع می جنگیم. در اینجا تیم های پر طرفدار و معمولی با هم تفاوت دارند چون باید از شان خود هم دفاع کنند.

 

 

بهترین کار سکوت است
همدلی باعث رفتن ما از مرحله ای به مرحله دیگر است. به خود زمانی هم گفته ام برخی اوقات بهترین کمک، صحبت نکردن است. کمترین توقع ما از آقای زمانی این بوده که کمکی به ما نکنند و فقط سکوت کنند. من به افتخاری هم گفتم همانطور که جهانیان صحبت نکرده و در این مدت بعد از هر بازی به من زنگ زده و گفته ما پشت تو هستیم و انقلاب جوانگرایی را ادامه بده. ما گله از زمانی داریم بابت مصاحبه هایش. چرا او باید مصاحبه کند؟ خود من صحبت می کنم؟ خود شما خبرنگاران بابت مصاحبه نکردن های من، دلخور هستید. ما سعی کردیم بستری فراهم کنیم تا به قداست زمانی لطمه نخورد. ما خیلی جاها مصاحبه های او را نادیده گرفتیم. من صحبت او را هم نخواندم و وقتی خرمگاه کلیت مصاحبه را به من گفت، به او گفتم با اتفاقی که افتاده، این مصاحبه به ما قطعا مقابل سایپا آسیب می زند. 

 


بازیکنان تنها 40 درصد پول گرفته اند
ما یک سی درصد در دوره افشارزاده به بازیکنان دادیم و 10 درصد هم افتخاری به بازیکنان داده است. یک بخشی از پول بازیکنان را هم سازمان مالیاتی برداشت. یک میلیارد و دویست میلیون تومان هم اسپانسر قبلی از حساب ما برداشته است. به افتخاری هم گفتم از حق هواداران دفاع کند. افتخاری 3-4 میلیارد هم به بازیکنان خارجی داد. در این دوره افتخاری می توانست استاندارد 70 درصد را به ما برساند. من به پول بازیکنان تسلط دارم. تنها 40 درصد گرفته اند. از تدارکاتچی تا سرمربی همه یک اندازه باید بگیرند. این روال را حفظ کردیم و افشارزاده و افتخاری هم با آن موافق بودند. من نیم فصل چیزی را گفتم که شاید بازیکنانم نپسندیدند. به آنها گفتم پولی نداریم. هرکس نمی تواند بماند، همین الان برود. گفتم هرکس وارد زمین شد، بازیکن استقلال است.

 

 

آقای زمانی 3 ماه سکوت کن
به ولای علی تا دو روز پیش کسی حرف هم نزد. یک جلسه هم بازیکنان با افتخاری و زمانی در عمان داشتند. اسپانسرهای ما به خصوص بانک کوثر و همراه اول خیلی به ما کمک کردند. ما و پرسپولیس در شرایط خاصی هستیم. ما بازیکنی مثل برزای را داریم که نود درصد از دو سال پیش می خواهد و 70 درصد هم از پارسال. هوادار باید این را بداند. من خودم فوتبالیست بوده ام و در این شرایط اگر تیم را تمرین بدهید قطعا مصدوم می دهید. پریروز هم تیم را به استخر فرستادیم. امروز می دانستم که تمرین می کنیم ولی وقتی به تمرین رفتم دیدم بازیکنان چقدر به زمانی اعتراض دارند. او گفته که به بازیکن 100 تومانی 900 تومان داده ایم. تمام این بازیکنان میلیاردی که می بینید، قیمتشان یک میلیون بوده است و اعتبار جمع کرده اند. قرار نیست یک بازیکن همیشه 100 میلیون تومان باشند. یک دوره با من 320 هزارتومان قراداد بستند و پیراهن چنگیز را به من دادند و گفتند این هم باقی پولت. یک دوره رونالدو ماهی 1000 دلار از لیسبون می گرفت ولی الان گران ترین بازیکن جهان است. بازیکنان من ناراحت هستند. بازیکن وقتی 7 پیشنهاد دارد، قیمتش بالاست. بازیکن وسیله نقلیه نیست که رویش قیمت بگذاریم. از این قضیه بازیکنان ما ناراحت هستند. می خواهم از آقای زمانی بخواهم که  لطفا سه ماه سکوت کنند. حضرت محمد روزه را برای چشم، خوراک و زبان گذاشت. این سه ماه را روزه زبانی بگیرید. تیم ما جوان است و با یک حرکت ممکن است بالانسش به هم بخورد. او از کدام عوامل صحبت کرده است که شناسایی شده اند؟ تمام کنفرانس من به جای مسائل فنی به مسائل روحی روانی و زمانی مربوط شد.

 

پارسال هم ضربه خوردم
شما بازیکن را به لحاظ روحی داشته باشید بهتر از داشتن او به لحاظ فیزیکی است. من پارسال زخم خوردم. یکبار هتل نداشتیم و یک بار هم غذا نداشتیم. ما مسئول نفت نیستیم که فقط اعضای مسئولان را بدهیم. ما باید جواب 30 میلیون هوادار را بدهیم. 

 


دروزاه‌بان نفت تهران تبانی نکرده است
خواهش می کنم از این فضاها خارج شوید. خودتان به این مسئله کمک کنید. این فضا خطرناک است و وارد آن نشوید. اینجا یک بازی انجام شده و می دانم که رقابت هواداری هست. وجدانا من بازی را ندیدم و لازم نبود بازی را ببینم چون با هر دو تیم بازی کرده ایم.

 

به حرف های باران چشمه احترام می گذارم
منصوریان درباره اظهارات باران چشمه در مورد این که قانون سربازی عوض نمی شود هم گفت:  سردار باران چشمه رفیق و دوست خوب من است و چون او گفته در این زمینه دیگر چیزی نگویم، اطاعت می کنم و می گویم چشم .

دیدگاه‌ها