کد خبر : 1401506 | 18 اسفند 1395 ساعت 15:42 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقای کامرانی فر دوست داشت خجالت بکشد

شجاعی: بی عدالتی یقه ذوب آهن را گرفته است

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت نمی دانم چرا اشتباهات داوری در این فصل دست از سر ذوب آهن بر نمی دارد، به قول اصفهانی ها واقعا بعضی مواقع شور از مزه می رود و متاسفانه برخی از آقایان ذره ای خجالت نمی کشند.

شجاعی: بی عدالتی یقه ذوب آهن را گرفته است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، علی شجاعی اظهار داشت: اشتباهات تاثیرگذار داوری به ضرر ذوب آهن در این فصل به تعداد انگشتان دو دست رسیده است اما آقای کامرانی فر به خودش زحمت نمی دهد یک عذرخواهی ساده از تیم ذوب آهن و مردم اصفهان انجام دهد.


وی ادامه داد: بی عدالتی در این فصل در بیش از یک سوم بازی ها یقه تیم ذوب آهن را گرفته است که آخرین مورد آن پنالتی عجیبی بود که آقای حق وردی در دیدار با سپاهان به ضرر ما اعلام کرد و سبب شد بازی دو بر صفر شود و تیم ما به شوک برگرداندن نتیجه برود. جالب اینکه آقای کامرانی فر گویا دفتر و دستکی هم ندارند که بدانند آقای حق وردی پیش از این یک بار به دلیل اشتباه داوری برای ما مقابل استقلال و یک بار به همین خاطر در دیدار فصل گذشته ما مقابل ملوان چند هفته محروم شده بودند، که حق وردی را مسوول داوری بازی ما نکنند.


او در ادامه گفت: متاسفانه در این فصل هر چه خواستند با تیم ذوب آهن کردند. آن از مهدی کیانی که همه دیدند به صورت مستقیم اخراج شد ولی با صلاحدید آقایان مقابل ذوب  آهن بازی کرد و این از وضعیت اشتباهات تاثیرگذاری که هر هفته به نگرانی تیم، کادر فنی و مدیریت ذوب آهن بدل شده است. در واقع ما در هر هفته علاوه بر تقابل با تیمهای حریف یک سهم ویژه نیز باید برای تقابل با اشتباهات داوری در نظر بگیریم.


سرپرست ذوبی ها در ادامه حرف هایش اظهار داشت: متاسفانه در این حین، هیچ کس پاسخگویی این همه امتیازی که از ذوب آهن سلب شده است، نیست و حتی رییس کمیته داوران به خود زحمت نمی دهد یک عذرخواهی ساده از تیم فوتبال ذوب آهن به خاطر این همه اشتباه داشته باشد. در کجای دنیا شما می بینید که در 23 بازی حدود 9 اشتباه تاثیرگذار به ضرر یک تیم صورت پذیرد. 


شجاعی در پایان گفت: نمی دانیم مظلومیت خود را به کدام مقام مسوول بیان کنیم و فقط از خداوند می خواهیم که افرادی که هیچ مسوولیتی را در همه این اشتباهات بر عهده نمی گیرند، متوجه رفتار خود در قبال جوانان و تلاش تیم ذوب آهن باشند. همه انسان هستیم و جایزالخطا ولی فقط ما می خواهیم خود دوستان یک حساب سرانگشتی انجام دهند که اگر ذوب آهن تا این حد از داوری ضربه نمی خورد الان چه شرایطی داشت. ما نیمه نهایی جام حذفی را به دلیل اشتباه محرض و فاحش داور به تراکتورسازی باختیم و در لیگ نیز که هم اکنون با وجود باختهای اخیر باید در کورس قهرمانی باشیم. امیدواریم برخی از افراد بفهمند با ذوب آهن به وسیله سوتهایشان چه کردند.

دیدگاه‌ها