کد خبر : 1401570 | 18 اسفند 1395 ساعت 18:33 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

رستگاری باقری در آخرین نفس های 95

هافبک آبی پوشان بعد از 9 ماه سخت و پرفشار در آخرین روزهای اسفند ماه با پیراهن استقلال گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری از روزی که قرار داد سنگین 900 میلیونی با استقلال امضا کرد حواشی زیادی را تحمل کرده است. هافبک پیشین صبای قم در ابتدای فصل با قراردادی سنگین به استقلال پیوست تا بسیاری در انتظار درخشش یک چهره جدید در جمع آبی پوشان باشند.


با این وجود باقری در دو بازی ابتدای فصل نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد و بعد از اینکه منصوریان ترجیح داد تا با یک هافبک دفاعی بازی کند، باقری در اکثر بازی ها نیمکت نشین و یا حتی سکو نشین شد. باقری در ادامه فصل کمتر فرصت حضور در زمین پیدا کرد و در معدود فرصتها مانند دیدار با گسترش فولاد با اشتباه عجیب خود باعث شد تا آبی ها برد را با مساوی عوض کنند. روزهای تلخ باقری با فرا رسیدن نیم فصل ادامه یافت و کار تا جایی پیش رفت که باقری حتی در تمرین استقلال حضور پیدا نمی کرد تا منصوریان راضی به صدور رضایت نامه او شود.


سرمربی استقلال اما به دلیل مشکلات این تیم در نقل و انتقالات رضایت نامه هافبک جوان خود را صادر نکرد و بارها در جلسات خصوصی از او خواست تا برای حضور در ترکیب استقلال بجنگد. باقری رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرد و در حالیکه انتقادات از او با مصاحبه زمانی به اوج رسیده بود، با تصمیم شجاعانه منصوریان در ترکیب اولیه استقلال قرار گرفت. فرشید برابر سایپا روز خوبی در نیمه اول سپری کرد و در آخرین لحظات گل اول استقلال را وارد دروازه سایپا کرد تا پس از یک سال پرفشار، در آخرین روزهای سال 95 رستگار شود.

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها