کد خبر : 1401598 | 18 اسفند 1395 ساعت 20:08 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

فرکی: سایپا بد شانس و استقلال خوش شانس بود

سرمربی تیم فوتبال سایپا با حضور در نشست خبری درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

فرکی: سایپا بد شانس و استقلال خوش شانس بود

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. مشروح نشست خبری در ادامه می آید:


می خواستیم برنده باشیم
بازی را انجام دادیم که از قبل پیش بینی کرده بودیم. می خواستیم برنده از زمین خارج شویم و برای این کار حریف را آنالیز کرده بودیم و در طول 90 دقیقه نیز روز خوبی داشتیم. باید از بازیکنان تشکر کنم که تلاش کردند تا پیروز باشند و حتی به دنبال مساوی نبودند. مساوی نیز برای ما راضی کننده نبود زیرا دوست داشتیم که استقلال را شکست دهیم. نتیجه را واگذار کردیم اما تیم برتر زمین بودیم. از نتیجه ناراحت هستم اما از اینکه بازی مستقیم پخش می شد و مردم می دیدند خوشحال هستم زیرا اگر بازی پخش نمی شد، شایستگی بازیکنان را نمی دیدند. همه دیدند که جایگاه سایپا اینجای جدول نیست و امروز خوشحالم که عملکرد ما را همه دیدند.


بد شانس بودیم
یک تعویض زود هنگام در این بازی داشتیم و صادقی ما را مجبور کرد یک تعویض را از دست بدهیم. تعویض دوم نیز بازیکن جوان ما بود که نتوانست بازی را ادامه بدهد. روی تعویض ها با بدشانسی رو به رو شدیم اما با تغییر تاکتیک توانستیم بازی یک هیچ باخته را به مساوی تبدیل کنیم. مردم دیدند که شایسته شکست نبودیم. در لحظات پایانی توانستیم گل مساوی را بزنیم اما در بدترین زمان گل دوم را دریافت کردیم. در این بازی دو بازیکن محروم نیز داشتیم اما خوشحالیم که ترابی عملکرد خوبی داشت. پیش بینی ما این بود که استقلال روی ضربات ایستگاهی به ما گل بزند و متاسفانه این اتفاق رخ داد و با بی دقتی بازیکنان ما دو گل در ضربات ایستگاهی خوردیم و مطمئن باشید در جریان بازی گل نمی خوردیم. به هر حال ما تیم بد شانس بودیم و استقلال تیم خوش شانس.


کلانتری با دو کارت زرد اخراج شد
کلانتری کارت زرد گرفته بود و بعد از اعتراض با کارت زرد دوم باید اخراج می شد اما داور فراموش کرده بود کارت قرمز به او نشان بدهد. داور چهارم اما این موضوع را فراموش نکرده بود و به طور کل کلانتری اخراج شد.

 

دیدگاه‌ها