کد خبر : 1401606 | 18 اسفند 1395 ساعت 20:19 | 58.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش بی نقص میلاد؛ استقلال و نیکبختی دوباره!

میلاد زکی پور یکی از بهترین بازیکنان تیم استقلال در برابر سایپا بود.

نمایش بی نقص میلاد؛ استقلال و نیکبختی دوباره!

به گزارش "ورزش سه" استقلال نیم فصل دوم در سمت چپ خود یک مهمان ویژه داشت ، یک مدافع اهل چالوس که به همراه علیرضا منصوریان از نفت به استقلال کوچ کرده بود . منصوریان که در ابتدای فصل به دنبال جذب احسان حاج صفی بود و رفع مشکلات سمت چپ خط دفاعی اش را تنها با جذب او  می دید، در این امر ناکام ماند تا این منطقه از زمین پاشنه آشیل آبی ها لقب گیرد. استفاده گاه و بیگاه از مگویان و یعقوب کریمی نیز مشکلات استقلال را در این منطقه حل نکرد تا آنکه منصوریان در نیم فصل دوم یک بار شانسش را با زکی پور امتحان کرد.


مدافع 21 ساله آبی ها پس از دیدار با پدیده که یعقوب کریمی را نیمکت نشین کرده بود دیگر جایگاهش را به کسی تعارف نکرد و بازیکن فیکس منصوریان در تمام دیدارهای صد روز گذشته استقلال بوده است.


زکی پور در دیدار با سایپا بهترین نمایش اش را در مدت حضورش در تیم استقلال به نمایش گذاشت. نمایشی تقریبا بی نقص در فاز دفاعی و اضافه شدن های به هنگام در هجوم و البته دوندگی بی امان، نشان داد این بازیکن جوان با بالاتر رفتن اعتماد به نفس خود ، می تواند سمت چپ آبی ها را برای سالیان دراز بیمه کند.


برای هواداران استقلال عملکرد زکی پور یادآور روزهای ابتدایی علیرضا نیکبخت در این تیم می باشد. بازیکنی که در سمت چپ تیم استقلال کم نظیر بود و البته پس از او، آبی ها هیچوقت بازیکنی در استاندارد او نداشته اند. اکنون میلاد زکی پور می تواند یکبار دیگر  استقلال را صاحب بازیکنی در سطح نیکبخت واحدی کند، البته ورژنی کم حاشیه تر.

 

 

دیدگاه‌ها