کد خبر : 1401608 | 18 اسفند 1395 ساعت 20:22 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

برزای: رحمتی و خسرو لیدر اعتصاب نیستند

مسئولان استقلال با مصاحبه ما را تحریک نکنند

مهاجم جوان استقلال که در لحظات پایانی به بازی فراخوانده شد، نسبت به حاشیه های پیش از بازی واکنش نشان داد.

مسئولان استقلال با مصاحبه ما را تحریک نکنند

به گزارش "ورزش‌سه" از میکسدزون ورزشگاه آزادی، بهنام برزای با ابراز خوشحالی از پیروزی برابر سایپا گفت: بگذارید من یک چیزی بگویم تا مردم متوجه شوند. ما از فصل گذشته تاکنون 90درصد مطالبات از استقلال داریم. این در حالی است که بعضی ها مدام مصاحبه های الکی می کنند.


وی در واکنش به صحبت های عضو هیات مدیره این باشگاه که با خطاب قرار دادن بازیکنی از تیمش و قرارداد او با آبی پوشان گفت: همان بازیکنی که مدعی هستند 100 میلیون می گرفت، از باشگاه های دیگر بیش از مبلغی که از استقلال دریافت کرده را می توانست بگیرد. خیلی از بازیکنان هنوز مطالبات خود را نگرفته اند و از باشگاه و مسئولان می خواهیم علیه بازیکنان مصاحبه نکنند. ما به خاطر نام بزرگ استقلال صدایمان در نیامد اما آنها با مصاحبه هایشان بازیکنان را تحریک می کنند.


مهاجم جوان استقلال در پایان در خصوص اینکه برای بازی روز دوشنبه مقابل لوکوموتیو با تصمیم رحمتی و حیدری تمرین خواهند کرد یا خیر گفت: خیلی ها می گویند تمرین نکردن ما با نظر خسرو و رحمتی بوده اما اتفاقا ما بازیکنان جوان بودیم که با آنها صحبت کردیم و رحمتی و خسرو هم لطف کردند و موضوع را مطرح کردند.

دیدگاه‌ها