کد خبر : 1401629 | 18 اسفند 1395 ساعت 22:20 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

اصغری‌مقدم: انتظار قهرمانی نداشتیم

سرمربی- بازیکن دبیری تبریز معتقد است قهرمانی گیتی‌پسند قابل پیش‌بینی بود.

اصغری‌مقدم: انتظار قهرمانی نداشتیم

جواد اصغری‌مقدم در مورد بازی امروز برابر آذرخش بندرعباس به "ورزش سه" گفت: تنها هدف ما در این مسابقه کسب سه امتیاز بود تا رتبه دوم خود را تثبیت کنیم چون می‌دانستیم تیم‌های مس و حفاری برنده می‌شوند و اگر غفلت کنیم ممکن است جایگاه دومی را هم از دست بدهیم؛ بازیکنان ما انگیزه زیادی برای این دیدار داشتند و خدا را شکر با نتیجه خوبی که با زدن 8 گل کسب کردیم، به سه امتیاز رسیدیم.


او ادامه داد: قرار گرفتن در رتبه دوم با توجه به بضاعت و مقایسه بودجه ما با تیم‌هایی مثل گیتی‌پسند، تاسیسات، حفاری و ... خوب است اما با وجود هزینه کم، توانستیم با تعصب بازیکنان و همدلی همه مجموعه تیم به این جایگاه برسیم؛ مدیریت باشگاه گفت این نتیجه از نظر ما قهرمانی است.


سرمربی- بازیکن دبیری با بیان اینکه پیروزی گیتی‌پسند طبیعی بود و شانس کمی برای قهرمانی داشتیم، ابراز کرد: می‌دانستیم تیم قم دست و پا شکسته و با نیمی از بازیکنان به اصفهان رفته است و توقع نتیجه گرفتن آنها را نداشتیم؛ از طرف دیگر گیتی‌پسند هم با توجه به اینکه میزبان بود همه کار می‌کرد تا قهرمان شود؛ به تیم گیتی‌پسند تبریک می‌گویم چون اگر آنها با آن همه هزینه و ملی‌پوش قهرمان نمی‌شدند باید تعجب می‌کردیم؛ گیتی‌پسند 25 هفته صدرنشین بود و باید به این مقام می‌رسید.


اصغری‌مقدم یادآور شد: مدیریت باشگاه و خودم از بازیکنان رضایت داریم و کسی خرده نمی‌گیرد چرا قهرمان نشدیم؛ جایگاه دوم برای تیم ما خوب بود و همه از آن راضی هستیم اما ناگفته نماند در بازی‌های ما مقابل حفاری اهواز و شهروند ساری به شدت از داوری ضربه خوردیم؛ برابر حفاری با یک کرنر اشتباه 6 ثانیه به پایان مسابقه امتیاز از دست دادیم که همان مسابقه امروز ما را به قهرمانی نرساند؛ برابر تیم ساری هم با نقض قانون سه امتیاز را نگرفتیم.


او با بیان اینکه مشکلات گیتی‌پسند کارشان را سخت‌تر کرد و اجازه نداد زودتر قهرمان شوند، گفت: بازگشت بازیکنان ملی پوش از جام جهانی، اتفاقات دیدار رفت با حفاری اهواز، عدم همراهی مهدی جاوید و افشین کاظمی در چند هفته پایانی و اینگونه مسائل موجب شد گیتی‌پسند با مشکلاتی همراه شود، وگرنه آنها باید سه هفته زودتر به قهرمانی می‌رسدند؛ 6 امتیاز از دست دادند و ما فاصله‌مان را کمتر کردیم؛ ممکن بود گیتی قهرمانی را هم از دست بدهند ولی امروز بردند و به خواسته‌شان رسیدند.


سرمربی- بازیکن دبیری در خصوص ادامه همکاری‌اش با این تیم در فصل آینده اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ی خوبی با آقای دبیری برگزار کردیم و قرار است روز شنبه نیز نشستی با دکتر دبیری و آقای افشین دبیری داشته باشیم و صحبت‌هایی انجام دهیم که اگر دو طرف به توافق رسیدیم در خدمت تیم هستم؛ با توجه به اینکه جلسه ابتدایی خوب بود فکر می‌کنم به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم.


اصغری‌مقدم اضافه کرد: باید اهداف باشگاه در فصل آینده را ببینیم؛ اگر هدف‌شان قهرمانی است باید تیم را تقویت کنیم.


او در مورد اینکه هنوز به بازی کردن ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: فکر می‌کنم فعلا جا داشته باشد بازی کنم.

دیدگاه‌ها