کد خبر : 1401726 | 19 اسفند 1395 ساعت 12:48 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکار سایپا روی پیست آزادی!

شاید خوش بین ترین طرفدار استقلال هم تصور نمی کرد بعد از گل تساوی دقیقه 90 سایپا این تیم بتواند بازی را ببرد اما این اتفاق افتاد تا استقلال گامی بلند برای رسیدن به نایب قهرمانی بردارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی برابر سیاه جامگان منصوریان و شاگردانش روزهای پرتنشی را سپری کردند و بدون این که تمرینی برگزار کنند به مصاف سایپا رفتند تا یکی از پرفشارترین بازی های خود را در آخرین روزهای سال 95 پشت سر بگذارند. جدالی که پر بود از اتفاقات حاشیه ای ریز و درشت تا سرمربی جوان استقلال در کنار خط طولی یکی از پراسترس ترین 90 دقیقه های این فصلش را به سرانجام برساند.

 

1186156


منصوریان که در این بازی بار دیگر تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کرده بود با وجود این نتوانست نمایشی همچون بازی ذوب آهن ارائه دهد اما با این حال بار دیگر به آن چه می خواست رسید و با اتکا به قدرت اصلی شاگردانش دروازه سایپا را در اولین موقعیت باز کرد تا دلخوش به همین گل تا دقایق پایانی بازی را اداره کند. حرکات او در کنار خط طولی و روی پیست تارتان کاملا نشان دهنده این بود که او نیاز مبرم به این برد دارد تا بعد از آن حمله گازانبری خود به مخالفانش را طرح ریزی کند.


اما این نقشه برای دقایقی به بن بست خورد جایی که عزت پورقاز همان مدافعی که در ابتدای فصل به او برای آمدن به استقلال پاسخ منفی داده بود با گل دقیقه 90 خود دنیا را روی سر منصوریان آوار کرد اما تنها چند دقیقه بعد دوباره دنیا به کام مربی جوان آبی ها شد تا منصوریان چنان شادی کند که گویی قهرمانی را به دست آورده است! گل پادووانی باعث شد تا سرمربی استقلال به عنوان شکارچی سایپا روی پیست آزادی رژه برود و بعد از آن هم در کنفرانس مطبوعاتی حملات گازانبری خود را به عضو هیات مدیره انجام دهد.

دیدگاه‌ها