کد خبر : 1401964 | 20 اسفند 1395 ساعت 13:16 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلانتری: فغانی به من کارت قرمز نداده بود 

توضیح بازیکن سایپا درباره ادامه بازی بعد از اخراج

ایوب کلانتری، هافبک سایپا عقیده دارد که داور می توانست با او مهربان تر باشد. ​​​​​​​

توضیح بازیکن سایپا درباره ادامه بازی بعد از اخراج

به گزارش "ورزش سه"، کلانتری درباره بازی با استقلال گفت: بازی درگیرانه‌ای بود، استقلالی‌ها به هدف کسب 3 امتیاز این مسابقه به میدان آمده بودند اما ما هم از دقیقه یک تا پایان بازی عقب نکشیدیم و هر چه در توان داشتیم در این بازی گذاشتیم تا بتوانیم امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. 


وی در ادامه گفت: دوندگی و فرصت‌های ما به نسبت حریف بیشتر بود و باید بیشتر از یک گل به آنها می زدیم ما موقعیت‌هایمان به نسبت بیشتر بود اما متاسفانه هیچ کدام به گل ننشست اما آبی‌ها فقط دو موقعیت داشتند که گل اولشان روی اتفاق بود و گل دومشان هم در دقایق پایانی روی ضربه ایستگاهی از قامت بلند و سرزنی پادوانی استفاده کردند، این بازیکن به زدن چنین ضرباتی معروف است. 


او درباره گلزنی عزت پورقاز هم گفت: عزت بازیکن باتجربه و ملی‌پوش است و خیلی خوب جلو آمد و روی اکثر توپ‌ها تاثیرگذار است. 


هافبک سایپا در خصوص اخراجش هم اینطور توضیح می‌دهد: در دقایق  پایانی بعد از آنکه آقای فغانی کارت زرد دوم را به من نشان داد یادم نبود قبلا کارت گرفته‌ام به همین دلیل به کار خود ادامه دادم. بعد از روی نیمکت به من گفتند اخراج شدم و باید از زمین بیایم بیرون، به آنها گفتم داور کارت قرمز به من نشان نداد که بیایم بیرون. آقای فغانی بعد از چند دقیقه تامل متوجه شد موقع دادن کارت زرد دوم به من کارت قرمز نشان نداده است و پس از آن با نشان دادن کارت قرمز از زمین مسابقه بیرون آمدم.


کلانتری درباره قضاوت داوری در این بازی هم خاطرنشان کرد: معتقدم دقایق ابتدایی شرایط بازی آنقدرها حساس نیست و داور باید در دقایق پایانی بتواند بازی را اداره کند چون این دقایق جز حساس‌ترین لحظات بازی است و هر نتیجه‌ای حاصل شود به نفع یا ضرر تیم مقابل خواهد بود. در کل این بازی روز خوب قضاوت آقای فغانی بود اما در اخراج من کمی سخت‌گیری کرد. در یک صحنه برزای روی پای من خطای خطرناکی انجام داد اما داور آن را ندید در صورتی که می‌توانست روی خطاهای من هم کمی ملاطفت داشته باشد. 


او در پایان در خصوص تعطیلات مجدد لیگ گفت: این تعطیلات قطعا روی روند تیم‌ها تاثیرگذار است، روزهای پایانی است و فرصت چندانی برای انجام کارهای بدنی وجود ندارد. در این زمان باقی‌مانده تا اتمام لیگ اگر بازیکنان بدنسازی کنند مطمئنا دچار مصدومیت می شوند و کار برای تیم‌ها سخت می‌شود

دیدگاه‌ها