کد خبر : 1402015 | 20 اسفند 1395 ساعت 16:09 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: سرمایه سه برابر ما هزینه کرده است

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: بانک سرمایه حداقل سه برابر ما هزینه کرده و بازیکن دارد و دست کادر فنی این تیم بر خلاف ما برای تغییر باز است.​​​​​​​

اکبری: سرمایه سه برابر ما هزینه کرده است

به گزارش "ورزش سه"،  پیمان اکبری پس از شکست سه بر دوی تیمش مقابل بانک سرمایه در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر می گوید: بدشانس بودیم زیرا فقط یک بازیکن در پست پشت خط زن نداشتیم و امیر غفور هم در ست اول مصدوم شد و به همین دلیل به مشکل خوردیم. در طرف دیگر، بانک سرمایه تیمی است که حداقل سه برابر ما هزینه کرده است و سه برابر ما بازیکن دارد و هر جایی لنگ بزند، یک بازیکن گران قیمت تر و بهتر را به میدان می فرستد. دست کادر فنی بانک سرمایه باز است اما ما این شرایط را نداریم. با این وجود به بازیکنانم افتخار می کنم که تلاش خود را کردند و از آنها راضی هستم.


سرمربی پیکان درباره شرایط امیر غفور پس از مصدومیت گفت: نمی دانم دقیقا چه وضعیتی دارد اما بعید است که به مسابقه بعدی هم برسد.


او در پایان افزود: تیم من بر اساس یک فرد چیده نشده و همیشه تیمی بازی می کنیم. با وجود اینکه فقط یک پشت خط زن در ترکیب تیم خود داشتیم و او را هم از دست دادیم، تسلیم نشدیم. اما چون پیش بینی این شرایط را نکرده بودیم آمادگی کافی نداشتیم. سعی می کنیم پیش از مسابقه دوم بیشتر روی ترکیب جدید خود تمرین کنیم.

دیدگاه‌ها