کد خبر : 1402026 | 20 اسفند 1395 ساعت 15:58 | 55K بازدید | 1 دیدگاه

ژرمی متیو:

ما از بی احترامی بازیکنان PSG عصبانی بودیم

ژرمی متیو، مدافع بارسلونا، معتقد است که بازیکنان پاری سن ژرمن برای حذف از لیگ قهرمانان، تنها باید خودشان را سرزنش کنند.

ما از بی احترامی بازیکنان PSG عصبانی بودیم

به گزارش ورزش سه"، پاریسی ها در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شدند بارسا را 4-0 شکست بدهند و در آستانه صعود به مرحله بعد قرار بگیرند اما در دیدار برگشت 6-1 شکست خوردند  و از دور رقابت ها کنار رفتند.

 

ژرمی میتو که این دیدار را از روی سکوها تماشا کرد، معتقد است احترام نگذاشتن بازیکنان پاری سن ژرمن به حریف شان، باعث رقم خوردن این نتیجه شد.

 

او به خبرنگاران گفت:" آنها جوان هستند و فکر می کنم به اندازه کافی تواضع ندارند. در فوتبال همه چیز خیلی سریع تغییر می کند و این مسئله گریبان گیر آنها شد. در هر دیدار باید تا دقیقه 90 صبر کرد.

 

 

1186181

 

 

می توان از برد 4-0 خوشحال بود اما باید متواضع ماند. یک پیام کوچک مشکلی ندارد اما هنوز دیدار برگشت باقی مانده بود و نباید خیلی زیاده روی می کردند.

 

وقتی به دور بعد صعود کنید، می توانید حرف های بیشتری بزنید اما نباید بی احترامی کرد. می توانم بگویم که بازیکنان ما از این مسئله خیلی عصبانی بودند.

 

حتی همسر بعضی بازیکنان مانند مارکینیوس، عکس خود و سگ شان را گذاشته بودند که عدد 4 را نشان می دادند. این چیزهایی است که بازیکنان را عصبانی کرد و واقعا به دنبال بازگشت بودند."

دیدگاه‌ها