کد خبر : 1402051 | 20 اسفند 1395 ساعت 17:50 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت سلامتی سرمربی سپاهان

ویسی در بیمارستان ارنج کرد!

مربی سپاهانی ها در نشست مطبوعاتی امروز خود در رابطه با آخرین وضعیت جسمانی سرمربی تیم خود به توضیح پرداخت.

ویسی در بیمارستان ارنج کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مجید بصیرت در رابطه  با دیدار برابر سیاه جامگان گفت: به نظر من نقطه ضعف این بازی، چمن ورزشگاه بود، ما مدت هاست در ورزشگاه نقش جهان بازی می کنیم متوجه این تفاوت می شویم. این چمن نه برای سیاه جامگان خوب است و نه برای هر تیم دیگری، شهر مشهد اگر چمن خوبی داشته باشد در وهله اول به سود تیم های مشهدی است، هم سیاه جامگان و هم پدیده بازیکنان تکنیکی و خوبی دارند و می تواند در چمن مناسب بازی خوبی به نمایش بگذارند.


او ادامه داد: حضور تیم های مشهدی در لیگ برتر ما و تیم های دیگر را به این شهر می کشاند و این اتفاق خوبی است، امیدوارم هم پدیده و هم سیاه جامگان نتایج خوبی به دست بیاورند و در لیگ برتر حضور داشته باشند.


وی در رابطه با داوری بازی گفت: به نظر من داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت، من فکر می کنم زمین خوردن بازیکنان به دلیل کیفیت بد چمن زمین بود و داور نیز نمی توانست کار خاصی در این زمینه کند.
بصیرت در رابطه با وضعیت جسمانی ویسی گفت: من فکر می کنم زجری که ویسی امسال کشیده است در 10 سالی که مربیگری می کند نکشیده است، به دلیل اینکه کنار وی هستم این ها را می بینم، با احترام به تیم های استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی باید بگویم سپاهان تیم ایرانی در آسیاست و نتایج خوبی به دست آورده است و با توجه به مدعی بودنش کار کردن در آن نیز سخت است.


او ادامه داد: خیلی سخت است در تیم هایی مانند سپاهان جوانگرایی کرد، اما آقای ویسی تمام تلاش خود را کرده است تا این تیم با استفاده از جوان هایش سالیان سال بیمه باشد، در حال حاضر ما 20 بازیکن از آکادمی سپاهان آورده ایم و این خود یک قهرمانی برای این تیم محسوب می شود. این یعنی 20 میلیارد صرفه جویی برای سپاهان، البته در طرف مقابل به هواداران نیز حق می دهم، آنها از این تیم قهرمانی می خواهند اما باید کمی در این مورد تحمل کنند تا تیم به شرایط ایده آل خود نزدیک شود.


مربی سپاهانی ها در این رابطه ادامه داد: سرمربی تیم دو ماه قبل عملی روی سنگ کلیه خود انجام داده بودند و فشارهای روحی وارده باعث شده تا ایشان از ناحیه روده ها دچار مشکل شوند و روز گذشته نیز به عمل جراحی دیگری بپردازند، هم اکنون هم در آی سی یو حضور دارند، اگر خدا خواست و روند درمانی ایشان به خوبی پیش رفت دیگر نیاز نیست تا عمل دوم را انجام دهند در غیر این صورت مجبورند عمل دیگری نیز انجام دهند اما اگر بخواهند عمل دیگری انجام دهند مجبور هستند قسمتی از روده کوچک خود از دست دهند امیدوارم این اتفاق نیفتد.


او در رابطه با ارنج تیم در بازی امروز گفت: ترکیب تیم را با هماهنگی آقای ویسی چیدیم و وقتی فهمیدم ایشان نمی تواند بیاید خودم به بیمارستان رفتم و با او هماهنگ کردم.

دیدگاه‌ها