کد خبر : 1402379 | 22 اسفند 1395 ساعت 10:55 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم قهرمان شویم، چون لیاقتش را داریم

ظریف: در ۲ سال گذشته یک بار به پیکان باخته‌ایم

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: هدف ما قهرمانی است و امیدوارم بازهم بتوانیم پیکان را شکست دهیم.

ظریف: در ۲ سال گذشته یک بار به پیکان باخته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد ظریف، لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه که تیم شان توانسته اولین دیدار بازی نهایی را با برد پشت سر بگذارد و تا قهرمانی تنها یک برد دیگر فاصله دارند در گفت و گو با سایت هواداری تیم ملی والیبال گفت: فینالیست شدن پبکان قابل پیش‌بینی بود و از قبل هم می‌شد تصور کرد که این تیم فینالیست شود. سال گذشته هم این اتفاق افتاد و بانک سرمایه و پیکان در فینال به مصاف هم رفتند.

 

وی ادامه داد: ما بازی نخست را به سود خود رقم زدیم و در حال حاضر تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و با توجه به این که در دو سال گذشته تنها یک بار به تیم پیکان باختیم به لحاظ روحی مقابل این تیم مشکلی نداریم، اما امسال با حضور سعید معروف در تیم پیکان، با یک تیم متحول شده روبرو هستیم. با این وجود هدف ما قهرمانی است و امیدوارم در بازی دوم هم مقابل این تیم یک بازی خوب انجام دهیم.

 

لیبروی تیم بانک سرمایه با اشاره به پیروزی در بازی نخست، عنوان کرد: در بازی دوم به هیچ عنوان خودمان را از پیش برنده نمی‌دانیم. درست است که در لیگ دو بار توانسته‌ایم پیکان را شکست دهیم، اما در هر دو بار ۲ بر یک عقب افتادیم که در نهایت توانستیم ۳ بر ۲ پیروز شویم. در بازی نخست هم که ۲ بر صفر عقب بودیم و برنده بازی شدیم.

 

ظریف گفت: من اهل پیش‌بینی نیسیتم، اما امیدوارم ما قهرمان شویم. چون لیاقت کسب این عنوان را داریم. من تا الان در لیگ برتر و با تیم‌های مختلف توانسته‌ام ۵ بار قهرمان شوم و اگر با تیم بانک سرمایه هم قهرمان شوم به ششمین قهرمانی خود دست پیدا می‌کنم.

دیدگاه‌ها