کد خبر : 1402473 | 22 اسفند 1395 ساعت 18:00 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی: اگر عدالت بود دوم جدول بودیم

کاپیتان استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار برابر لوکوموتیو پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

رحمتی: اگر عدالت بود دوم جدول بودیم

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان استقلال مهدی رحمتی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار آسیایی این تیم درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

همواره با تیم های ازبکستانی هم گروه بودیم و تیم های این کشور را می شناسیم. می دانیم تیم های قدرتی هستند و تکیه آنها روی قدرت بدنی و کار تیمی است. این تیم را کاملا آنالیز کرده ایم و شناخت کافی از این تیم داریم و امیدوارم فردا به هواداران و مردم ایران عیدی بدهیم.

 


هواداران شرایط استقلال را می دانند. امسال بازیکنان و کادرفنی جدیدی به تیم آمدند و اکنون با گذشت زمان توانستیم به رتبه سوم جدول برسیم. اگر عدالت برقرار شود ما باید دوم جدول باشیم و البته می توانیم به این موضوع دست پیدا کنیم. 2 امتیاز با تیم دوم اختلاف داریم و می توانیم در 6 بازی آینده این اختلاف را جبران کنیم. نیم نگاهی نیز به صدر جدول داریم و از هواداران می خواهم به حواشی توجه نکنند. بازیکنان تصمیم گرفتند قبل از این بازی صحبتی درباره اتفاقات نکنند و مانند بازی سایپا یکدل در کنار کادرفنی برای پیروزی استقلال از جان مایه بگذاریم. بعد از بازی نه من بلکه همه بازیکنان درباره مشکلات حرف می زنیم.

 

ما از همه چیز اطلاع داریم و همه مسائل پشت پرده را می دانیم. با حمایت 100 هزار نفری استقلالی ها فردا از طرف همه بازیکنان درباره مشکلات صحبت خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها