کد خبر : 1402516 | 22 اسفند 1395 ساعت 18:53 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد دیر هنگام منصوریان؛ دیگر در عمان بازی نکنیم!

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی اش پیش از دیدار با لوکوموتیو ازبکستان پیشنهاد عجیبی را عنوان کرد.

پیشنهاد دیر هنگام منصوریان؛ دیگر در عمان بازی نکنیم!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آبی ها که در دیدار با التعاون در عمان به میزبانی تیم عربستانی پرداخته است، از این شرایط اظهار نارضایتی کرده است. منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص گفت: از فدراسیون فوتبال یک خواهش دارم. با برانکو، پورموسوی و حسینی صحبت نکردم و به همین دلیل از طرف استقلال از فدراسیون می خواهم که دیگر عمان کشور ثالث ما نباشد زیرا در صورت صعود از گروه شرایط آب و هوایی برای ما سخت است و ما می خواهیم که ازبکستان، تاجیکستان یا ترکمنستان میزبان ما باشند. عمان با عربستان مرز زمینی دارد و خیلی راحت هواداران به ورزشگاه می آیند و ما در انجا میزبان نیستیم. حتی امارات و هیچ کشوری را در حوزه خلیج فارس نمی خواهیم که میزبان استقلال باشد.


این در حالی است که تیم های ایرانی میزبانی خود از عربستانی ها در امارات را به پایان رسانیده اند و دیگر فرصتی برای این اتفاق باقی نمانده است. تنها در صورتی که نماینده های کشورمان در مراحل بعدی لیگ قهرمانان میزبان سعودی ها باشند چنین پیشنهاد قابل طرح خواهد بود. ضمن آنکه موافقت کشور ثالث برای تقبل یک دیدار نیز الزامی است که عمان با توجه به ارتباط سیاسی مناسب با کشورمان ، میزبانی تیم های ایرانی را متقبل شد. 
با توجه به خبر های خوش وعده داده شده در رابطه با بازگشت میزبانی به تیم های ایرانی که از سوی مهدی تاج عنوان شد، تلاش و صرف انرژی برای تحقق این امر می تواند بسیار با ارزش تر باشد.

دیدگاه‌ها