کد خبر : 1402541 | 22 اسفند 1395 ساعت 20:12 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

از قیمت صحبت کنم سرم را می‌برند؛

پیمان اکبری: ما از این قهرمانی‌ها زیاد داریم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: اگر از قیمت پولی بازیکنان لیگ صحبت کنم، سرم را می‌برند و من در این باره صحبت نمی‌کنم و فقط درخصوص قیمت فنی تیم‌های صحبت می‌کنم.

پیمان اکبری: ما از این قهرمانی‌ها زیاد داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پیمان اکبری بعد از شکست تیمش در دومین بازی فینال لیگ برتر والیبال برابر بانک سرمایه گفت: به مدیران و بازیکنان تیم بانک سرمایه بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم. من بیشتر از این نمی‌توانم درباره این تیم صحبت کنم چرا که امکان دارد از دست من ناراحت شوند. ما امروز بدون امیر غفور و بدون نظری افشار بازی خوبی ارائه کردیم و با وجود مصدومانی که داشتیم از نظر فنی کیفیت خوبی داشتیم. تلاش باشگاه پیکان این است که بازیکنان خوبی را برای آینده والیبال تدارک ببیند.

 

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: با باخت و قهرمان نشدن چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌شود. ما از این قهرمانی‌ها زیاد داریم. پیکان باشگاه بزرگی است که در رده‌های بین‌المللی هم عنوان‌دار است.

 

او ادامه داد: ما نمی‌خواهیم تیم‌مان تنها از ستاره‌ها تشکیل شود و فقط قهرمان شویم. اهداف دیگری هم داریم که بازیکن‌سازی برای والیبال ایران یکی از این اهداف است.

 

او در پاسخ به این سوال که مصطفی کارخانه اعلام کرده بود بانک سرمایه پیکان را با امیر غفور هم برده بود گفت: سعی می‌کنم جواب این حرف را ندهم. همه می‌دانند که باخت اول ما چگونه بود. مهم نیست که دیگران چه فکری می‌کنند. مهم این است که خانواده والیبال می‌دانند این نوع بازی کردن ما چه قیمتی دارد. البته من قیمت پولی را نمی‌گویم چرا که اگر درباره قیمت پولی حرف بزنم سرم را می‌برند. از تیم‌هایی که می‌توان به عنوان تیم فنی نام برد، کاله مازندران است و خوشحالم که تیم من هم جزو باشگاه‌هایی است که در زمره تیم‌های فنی قرار گرفته است.

 

او درباره داوری بازی‌ گفت: با سه امتیازی که داور به بانک سرمایه داد، شیرازه تیم ما به هم ریخت. به خاطر اشتباهی که او انجام داد، می‌توانست حداقل کارت قرمز را به تیم ما ندهد. بابت این موضوع گله‌گی ندارم و تنها مشکلم این است که چرا کارت قرمز داد.

 

سرمربی تیم والیبال پیکان درباره مدت مصدومیت امیر غفور هم گفت: او حداقل 4 هفته زمان نیاز دارد تا به تمرین‌ها برگردد و فکر نمی کنم زودتر از این‌ها به میادین بازگردد.

 

پیمان اکبری در پایان گفت: با تمام مشکلاتی که وجود داشت سال سختی را پشت سر گذاشتیم و امسال تمام شده است.  برای همه آرزوی موفقیت دارم و خوشحالم که در طول سال همه با انرژی کار کردند.

 

 

دیدگاه‌ها