کد خبر : 1402639 | 23 اسفند 1395 ساعت 12:26 | 23.6K بازدید | 3 دیدگاه

مثلث تکل، پاس و گل علیه الریان

سه بازیکن خط میانی و هجومی پرسپولیس را می‌توان از عناصر تعیین کننده در دیدار برابر الریان معرفی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر خواهد رفت و امیدوار است با کسب امتیاز از این جدال سال 95 را فوق العاده به پایان برساند. 


در این دیدار البته می‌توان در کنار عناصر دفاعی این تیم در یک سوم دفاعی از کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و مهدی طارمی به عنوان بازیکنان تاثیرگذار این تیم نام برد. 


هافبک دفاعی سرخپوشان که با عملکرد مناسب خود، ارتباط مناسبی بین خط دفاعی و میانی این تیم ایجاد کرده و خصوصا در فاز تدافعی توانسته عنصر موثری برای پرسپولیس لقب گیرد، اکنون امیدوار است برابر ستاره‌های الریان نیز با قدرت جنگندگی و فیزیکی اش مانع از رسیدن آنها به دروازه این تیم شود. 

 

1187084


محسن مسلمان نیز دیگر بازیکن تعیین کننده این جدال محسوب خواهد شد؛ بازیکن تکنیکی سرخپوشان که اولین گل آسیایی فصل این تیم را برابر الهلال به نام خود کرد و با پاس‌های مهندسی شده‌اش امید اول مهاجمان و حمله وران این تیم برای رسیدن به دروازه شاگردان لادروپ خواهد بود.


و در پایان مهاجمی که در آسیا توانسته عملکرد فوق العاده ای از خود به جا بگذارد، طارمی اکنون با دو گل زده برترین گلزن پرسپولیس محسوب می‌شود و این بار با هدف آقای گلی آسیا و تداوم روند گلزنی اش طی هفته های اخیر برابر الریان قطر حاضر خواهد شد و باید در انتظار آتش بازی شماره 9 برابر حریف ماند. مثلثی که هم برانکو و هم هواداران این تیم را امیدوار به کسب نتیجه برابر حریف قدرتمند قطری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها