کد خبر : 1402676 | 23 اسفند 1395 ساعت 14:38 | 124K بازدید | 27 دیدگاه

مصدومیت وریا، حیدری را وارد ترکیب کرد

ترکیب استقلال اعلام شد

سرمربی استقلال نام 11 بازیکن تیمش را برای بازی با لوکوموتیو در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا مشخص کرد.

ترکیب استقلال اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در این ترکیب امروز وریا غفوری به دلیل آسیب دیدگر در تمرین روز گذشته  از لیست این تیم خارج شده است منصوریان تصمیم گرفته از خسرو حیدری در ترکیب اصلی استفاده کند. نکته جالب اینکه هرائر مگویان کاملا آماده بازی کردن شده است اما منصوریان ترجیح داد  در این بازی از خسرو حیدری که در کارهای تهاجمی توانایی بیشتری دارد استفاده کند.


منصوریان در این بازی بعد از یک جلسه استراحت دادن به نورافکن او را وارد ترکیب اصلی است و او زوج امید ابراهیمی را در پست هافبک دفاعی تشکیل خواهد داد. 

 

یکی از نکات جالب ترکیب استقلال غیبت وریا غفوری در این دیدار است. غفوری روز یکشنبه در دقایق پایانی تمرین آبی ها به دلیل مصدومیت تمرین این تیم را ترک کرد تا دیدار برابر لوکوموتیو را از دست بدهد. با مصدومیت غفوری، خسرو حیدری در این دیدار در ترکیب استقلال قرار گرفت.


در بازی امروز فرشید اسماعیلی به عنوان هافبک پشت مهاجم، بهنام برزای و علی قربانی به عنوان وینگرهای راست و چپ استقلال و کاوه رضایی به عنوان تک مهاجم این تیم بازی خواهند کرد.


ترکیب استقلال به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، رابسون، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، علی قربانی و کاوه رضایی

دیدگاه‌ها