کد خبر : 1402798 | 23 اسفند 1395 ساعت 20:56 | 69.4K بازدید | 0 دیدگاه

قابل توجه وزیرورزش و مدیرعامل استقلال

قدر این بازیکنان را باید بدانید (عکس)

ستاره های استقلال دور رفت لیگ قهرمانان آسیا را با 6 امتیاز تمام کردند آن هم در شرایطی که مشکلات مالی حرف اول آبی ها در روزهای گذشته بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان و تیم یکدستش امروز هم با نمایشی خوب هزاران طرفدار این تیم در ورزشگاه آزادی و میلیون هوادار را در سراسر ایران به اوج خوشحالی رساندند و بعد از چند سال کم فروغ دوباره نشان دادند که این تیم می تواند در سطح آسیا هم قد علم کند.


برای استقلالی ها اما درخشش در این بازی با نوعی ناراحتی همراه بوده است چراکه آنها در تمام یک هفته گذشته کوچکترین حمایتی از مدیران بالا سری خود ندیده و ناامیدانه به پایان سال نزدیک می شدند. این در حالی است که در فاصله 2 ماه تا پایان رقابت های لیگ برتر کاری که جوان های منصوریان در دو رقابت لیگ و آسیا انجام داده اند. آنچنان دلگرم کننده است که وزارت ورزش به گمانه متولی اصلی این تیم باید به این جمع و به این مجموعه کم حاشیه و یکدست ببالد.


حالا بازیکنان استقلال امیدوارند در شرایطی که هرگز در این فصل از سوی مدیران باشگاه حرکتی خوشحال کننده به سمت آنها برداشته نشده، وزیر ورزش در آستانه سال نو برای دلگرم کردن این تیم و البته هواداران برای ادامه فصل و مسابقات آسیایی انجام بدهند. مسعود سلطانی فر که نشان داده علاقه ای جدی به فوتبال دارد قطعا نسبت به صحبت های بازیکنان و درخواست آنها بی توجه نخواهد بود چراکه آنها پایمردی خود را در زمین نشان دادند و نیاز به قدرشناسی دارند.

 

دیدگاه‌ها