کد خبر : 1402801 | 23 اسفند 1395 ساعت 21:08 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

ازبکستان قربانی ایران و تیم های جوانش

دو تیم ذوب آهن و استقلال با دو پیروزی با ارزش 2 بر صفر مقابل دو نماینده ازبکستان انتقام سختی از این رقیب سرسخت منطقه آسیای میانه گرفتند.

ازبکستان قربانی ایران و تیم های جوانش

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سال گذشته نماینده های ایران روزهای خوبی را مقابل ازبک های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تجربه نکردند،  امسال شرایط به کلی متفاوت دنبال شده و دو پیروزی در روز سوم لیگ قهرمانان آسیا موید همین نکته است. استقلال با دو گل فرشید اسماعیلی و علی قربانی لوکوموتیو را برد و ذوب آهن در تاشکند دست به کار بزرگی زد و با دو گل بنگستون و تبریزی حریف خود را شکست داد. با این دو پیروزی، شرایط دو نماینده ایرانی شروع کننده لیگ قهرمانان آسیا در وضعیت مطلوب قرار دارد و هر دو تیم امیدوار به صعود به دور بعدی رقابت ها هستند. ذوب آهن در گروه خود با 4 امتیاز و استقلال با 6 امتیاز با دو کسب پیروزی در دور برگشت قطعا به دور بعدی صعود می کنند. اگرچه استقلال شرایط بهتری نسبت به ذوب آهن دارد و احتمالا با یک برد هم به دور بعدی این مسابقات صعود خواهد کرد.


ازبک ها که در رقابت های مقدماتی جام جهانی نیز مقابل تیم ملی ایران شکست خورده اند، امروز هم با دو شکست دیگر پرونده سال 96 را برای ما خوش تمام کردند.

دیدگاه‌ها