کد خبر : 1402810 | 23 اسفند 1395 ساعت 21:24 | 335.1K بازدید | 0 دیدگاه

این برد پاسخ به آنهایی بود که ...

جنجال منصوریان در نشست خبری

سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

جنجال منصوریان در نشست خبری

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پس از پیروزی برابر لوکوموتیو با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد که مشروح آن در ادامه می آید:


در سه جبهه جنگیدیم
خیلی خوشحال هستم که هواداران فوتبال خوشحال هستند. فارغ از هر رنگی باید از اعتبار ایران در هفته شهدا دفاع می کردیم و این برد را به خانواده شهدا تقدیم می کنیم. همچنین این برد را به هواداران که به عنوان یار دوازدهم جوانان را تنها نگذاشتند تقدیم می کنیم. در روزهایی که باید مواظب باشیم از پشت سر ضربه نخوریم و در سه جبهه در حال جنگ هستیم، هواداران به ما کمک کردند. در سه جبهه حریفان داخل زمین، بی تجربگی و جایی که انتظار داریم تکیه گاه باشد، می جنگیم.

 


خدا برای ما کافی است
خداوند برای ما کافی است و تنها همین را می گویم. هفته های سختی را پشت سر گذاشتیم و نمی توانم میزان آن را بگویم. این بردها پاسخ به افرادی است که فوتبالی نیستند و به داخل ورزش می آیند تا مطرح شوند. خوشحالم که با برد امروز هواداران خوشحال شدند. فضای مربی گری دست و پای من را بسته و نمی توانم خیلی حرف ها را بزنم و مجبور هستم کوتاه بیایم.  روزهای سخت و تنهایی را می گذرانیم و تکیه گاه ما فقط دعای خیر هواداران و خانواده بازیکنان است و خوشحالم که اکنون جوانان ما امروز پله به پله بهتر می شوند.

 

 

 


دوستان ناشتا مصاحبه می کنند!
بخش اصلی مشکلات ما مسائل مالی نیست. من یاد گرفته ام در تیم های بزرگ کش و قوس مالی هست اما بی احترامی سنگین تر از بی پولی است. ما می دانیم که رئیس باشگاه و اسپانسرها تلاش می کنند اما چیزی که برای ما چالش ایجاد کرد، بی احترامی است که به مجموعه ما انجام می شود. فضای فوتبال را با فضای دیگه ای اشتباه گرفته اند. گفته اند عوامل را شناسایی کردیم اما من می گویم من عامل اول هستم. من در تیمم آرامش ندارم و هر روز باید سایتها را چک کنم تا دوستان ناشتا در سایت ها مصاحبه نکنند.

 


منتظر باخت ما بودند
ما باید در مورد لوکوموتیو حرف بزنیم اما اجازه نمی دهند. این تیم مانند تیم ازبکستان است و همیشه دنبال فوتبال بازی کردن است و با تیم های خلیج فارس متفاوت است. ما واقعا در این روزها اذیت شدیم و کار سختی داریم. در تیم 2 بزرگتر یعنی حیدری و رحمتی حضور دارند اما دوستان بالانس ما را به هم می زنند. چرا باید در مورد دریافتی بازیکنان در برنامه های زنده صحبت کنند؟ چرا امروز گفتند 10 درصد از قرار داد رضایی و برزای کم شده و بعد آن را تکذیب کردند؟ شما خبرنگاران تا اتفاقی صحت نداشته باشد آن را چاپ نمی کنید و حتما اتفاقی افتاده است. دوستان منتظر باخت ما بودند و من می گویم که خدا برای من کافی است.

 

 

به حمایت همه جانبه نیاز داریم
امیدوارم هر چهار نماینده فوتبال ایران صعود کنند زیرا باعث می شود ما سال بعد سهمیه کامل داشته باشیم. تیم جوان ما پله کانی با تجربه می شود و هر چه به انتهای مسابقات آسیایی می رسیم که هدف ما در آن صعود از گروه است تیم با تجربه تر و کم خطا تر می شود. امیدوارم جدیت و پشتکار بچه ها ادامه پیدا کند. خوشحالم که بازیکنانم مسائل تاکتیکی را می فهمند و در زمین پیاده می کنند. فقط نمی توانیم بگوییم تمرینات عامل موفقیت است و ما نیاز به حمایت همه جانبه داریم. خدا می گوید بنده های خوب در روزهای سخت وسیله هستند و ما خسته شدیم از بس در روزهای سخت پشت سر را نگاه کردیم و اگر دوستان نمی خواهند دوست ما باشند، حداقل چالش ایجاد نکنند.

 


اعتبار من از استقلال است
این پرچم را یک نفر به من داد و گفت این را دور گردنت بیانداز. این شال را یک سرباز از من خواست و باید آن را به او بدهم. اگر برابر السد می باختیم مسابقات برای ما تمام می شد. ما همیشه پرچم مقدس ایران را داریم و این شال نیز دست ما امانت است. بعد از خدا من همه چیزم را از رنگ آبی استقلال دارم. اعتبار خانواده من به دلیل پرچم ایران و استقلال است و همیشه ممنون دار این دو هستم. همیشه به نصیحت پدرم گوش می کنم که می گوید برابر پرچم ایران نایست.

 

کی روش برادر بزرگ من است
خوشحالم که کی روش در ورزشگاه حضور داشت اما اگر نمی آمد نیروهای او بازی ما را می دیدند. من قبل از نفت نیز آنالیزور کی روش بودم و خوشحالم که امروز با چشمان خود جوانان ما را دید. این جوانان هدیه به فوتبال برای جام جهانی 2022 هستند و البته یادگاری ما برای استقلال. در یک ماه گذشته کمتر با کی روش تلفنی حرف زدم و بیشتر پیامک زدیم. او دوست بزرگ من است و در مسیر موفقیت به من کمک کرده است.

 


فرشید اسماعیلی باید تمرین کند
اجازه بدهید فرشید اسماعیلی درباره مسائل مالی حرف نزند. او فقط باید تمرین کند و ممنون دار خانواده اش باشد که به اینجا رسیده است.

 


لبخند مردم بعد از برد تیم ملی با ارزش است
فراموش نمی کنم زمانی که استرالیا را تساوی کردیم و در جام جهانی نیز پیروز شدیم، چه روزهای با ارزشی به وجود آمد. در این روزها همه مردم ایران لبخند زدند. از خدا می خواهم که هر چند سهمیه داشتیم، موفق باشند اما این موضوع نیست و امیدوارم تیم ملی به صورت مستقیم راهی جام جهانی شود و هر دو بازی را برنده باشید. امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب نیز بتوانیم در جام جهانی از گروه صعود کنیم اما کار سختی برابر حریفان داریم.

 


لطفا لیزر نیاورید
از تمام هواداران تشکر می کنم. خیلی لذت بخش است تماشای هواداران بعد از برد. از هواداران دو خواسته دارم؛ خواهش اول من این است که این لیزر را با خود نیاورند. داور بارها به من تذکر داد و از من خواست این لیزرها جمع شود. همچنین از مردم می خواهم به احترام آتش نشانان، فردا روز مناسبی را پشت سر بگذاریم و کسی دچار مشکل نشود.

دیدگاه‌ها