کد خبر : 1402821 | 23 اسفند 1395 ساعت 21:45 | 59.9K بازدید | 1 دیدگاه

نورافکن: مبلغ بالایی برای تمدید پیشنهاد ندادم

هافبک جوان استقلالی ها درباره تمدید قرارداد خود با این تیم گفت من رقم بالایی برای تمدید قرارداد پیشنهاد ندادم و امیدوارم طرفین بتوانیم با یکدیگر توافق کنیم.

نورافکن: مبلغ بالایی برای تمدید پیشنهاد ندادم

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پس از بازی برابر ازبکستانی ها و پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و تمام تلاش مان را کردیم، از اینکه 6 امتیازی شدیم خدا را شکر می کنیم.


او در رابطه با تعاریف سرمربی تیم و همچنین مهدی فنونی زاده از وی گفت: علی آقا به من خیلی لطف دارند و ایشان با جوانگرایی درتیم خیلی به من کمک کردند تا بتوانم به ترکیب اصلی استقلال برسم. آقای فنونی زاده ایشان جز باسابقه های تیم بودند و امروز هم در رختکن به من گفتند که بازی خوبی انجام دادی، ما دنبال این 3 امتیاز بودیم که گرفتیم.


او درباره صحبت های افتخاری در رختکن گفت: مدیرعامل تیم آمدند و گفتند که تا فردا صبح مشکلاتمان قرار است حل شود.
نورافکن در پاسخ به اینکه چند درصد قرار است به حساب بازیکنان این تیم واریز شود گفت: شما بهتر از من می دانید چند درصد قرار است برایمان بریزند.


او درباره تمدید قرارداد خود با استقلال گفت: من رقم بالایی نگفتم و تمدید قراردادم باید کم کم انجام شود اگر آن چیزهایی که باشگاه از من می خواهد و من می خواهم انجام نشود خب توافقات صورت نمی گیرد.

دیدگاه‌ها