کد خبر : 1402904 | 24 اسفند 1395 ساعت 09:58 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

شهدادنژاد: کسب سه امتیاز مهمترین مسئله است

مس کرمان که روند خوبی را در لیگ دسته اول در پیش گرفته بود در مقابل فولاد یزد با نتیجه ١-٠شکست خورد و نتوانست خودش را به صدر نزدیک کند.

شهدادنژاد: کسب سه امتیاز مهمترین مسئله است

شهدادنژاد کاپیتان و دروازه بان مس که سالها سابقه حضور در لیگ برتر را با این تیم دارد در این بازی نتوانست به کلین شیتهای خود ادامه دهد و مانع شکست مس شود دروازبان مس کرمان در این رابطه به "ورزش سه" می گوید: متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان باشیم و با بدشانسی سه امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادیم البته من فکر می کنم هنوز شانس بالایی برای صعود داریم و می توانیم با کمک خداوند و درایت کادر فنی و همچنین بازیکنان خوبمان در ادامه لیگ با به دست آوردن امتیازات باقی مانده در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم تا جواب زحمات هواداران خوبمان را بدهیم.


کاپیتان مس در ادامه می گوید: کلین شیت لذت بخش است اما باور کنید من حاضرم در تمام بازی ها گل بخورم اما مس پیروز میدان باشد و در پایان نود دقیقه بازی سه امتیاز به ما برسد. کلین شیت خوب است اما کسب سه امتیاز خیلی مهمتر است چرا که همیشه تیم مهمتر از بازیکن است و پیروزی در نهایت به نفع بازیکن است.


دروازبان مس در پایان می گوید: خوشبختانه ما تیم خوبی داریم که فکر می کنم با تجربه ای که آقای ابراهیم زاده دارد و همچنین حمایت هواداران بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم من هم سعی می کنم نقش خودم را به خوبی ایفا کنم تا بتوانم در موفقیت های تیم محبوب شهرم تاثیرگذار باشم.

دیدگاه‌ها