کد خبر : 1403079 | 24 اسفند 1395 ساعت 20:03 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: ورزشگاه امام رضا را به مدارس ندهید

رییس فدراسیون فوتبال از مسؤولان تربیت بدنی آستان قدس رضوی خواست تا ورزشگاه امام رضا را در اختیار تیم‌های ملی و لیگ برتری قرار دهند.

تاج: ورزشگاه امام رضا را به مدارس ندهید

به گزارش "ورزش سه" از مشهد، مهدی تاج در مراسم افتتاح ورزشگاه امام رضا گفت: این ورزشگاه یکی از بهترین‌های آسیا است چون در گذشته نیز این استادیوم را به طور کامل دیده‌ام؛ خیلی خوشحال هستم که این کار انجام شده چون اعتقاد دارم ایجاد یک ورزشگاه، یعنی تخریب یک زندان.


او ادامه داد: واقعا آستان قدس رضوی مسیر درستی را می‌رود و کمک به ورزش کشور می‌کند که این کار به نوعی امر به معروف محسوب می‌شود؛ با وجود اینکه امروز هیأت رئیسه داشتیم و فردا مجمع فدراسیون فوتبال است، به مشهد آمدم چون دید مثبتی روی چنین کارها دارم؛ در مراسم افتتاح این ورزشگاه هستم تا تقدیر و تشکر خود را عنوان کنم.


رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: استفاده از ورزشگاه امام رضا باید بهینه باشد تا بتوان حداکثر استفاده را از آن کرد.


تاج درخصوص اینکه گفته می‌شود تیم‌های پدیده و سیاه جامگان نمی‌توانند از ورزشگاه امام رضا استفاده کنند، گفت: این ورزشگاه برای مشهد و در این استان است اما الان آقای ساکت صحبت‌هایی با مسؤولان ورزش این مکان داشتند و ما نیز حرف خواهیم زد تا به جمع‌بندی خوبی برسیم.


او تصریح کرد: این ورزشگاه می‌تواند تکیه گاه خوبی برای تیم‌های ملی و لیگ برتر باشد اما اگر بیشتر از حد از آن بهره‌برداری شود و در بحث مدارس و ... مورد استفاده قرار گیرد، چمن آن از بین خواهد رفت؛ نقطه قوت ورزشگاه امام رضا چمن آن است که باید مراقبت ویژه‌ای از آن داشته باشند تا از بین نرود.

دیدگاه‌ها