کد خبر : 1403106 | 24 اسفند 1395 ساعت 21:15 | 52.5K بازدید | 1 دیدگاه

یادداشت: فوتبال همیشه مهربان نیست!

شکست 3-1 مقابل الریان باید درس خوبی برای شاگردان برانکو باشد تا بدانند فوتبال با هیچ کس دوست نیست و بسیار بی رحم است.​​​​​​​

یادداشت: فوتبال همیشه مهربان نیست!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شبی که امیدوارانه بازی را آغاز کرد، شکست نسبتا سنگینی را متحمل شد تا بداند فوتبال روی بَد هم دارد. رویی که در مقابل شرایط بازی با الوحده است و کاخ را به کوخ تبدیل کرده و اجازه بازسازی آن را نمی دهد.

 

این اولین بار نبود که پرسپولیس این چنین بازی را آغاز می کرد؛ آن ها مقابل تراکتورسازی، استقلال و الوحده نیز خیلی زود به گل رسیدند و اساسا به نظر می رسد برنامه ریزی سرخ ها برای گلزنی در دقایق آغازین است اما شاگردان ایوانکوویچ در این سه بازی سه پایان متفاوت را تجربه کردند و هر سه روی فوتبال را دیدند. در دیدار با تراکتور سزاوارانه پیروز شدند و حتی یک فرصت گل هم به حریف ندادند و در جدال با الوحده امارات نیز _هرچند به سختی_ در مسابقه ای بسیار هیجان انگیز سه امتیاز کامل را کسب کردند اما در دربی و پس از گل دقایق آغازین سروش رفیعی باد در غبغبه انداخت و مغرورانه پا به توپ زدند و در نهایت بازنده مهم ترین بازی فصل شدند.

 

امشب نیز صدرنشین لیگ ایران، خیلی زود به گل رسید و با شایستگی بازی را ادامه داد اما روی غفلت مدافعان و البته توانایی رودریگو تاباتا گل تساوی را دریافت کرد و در نیمه دوم نیز با وجود در دست داشتن بازی، بد موقع پنالتی داد تا الریان پیش بیفتد. پس از این گل ستاره های پرسپولیس که بسیار تاکتیک پذیر هستند و به فلسفه سرمربی تیم پایبندند، روی دروازه حریف فشار آوردند اما برای رسیدن به گل بسیار عجله کردند تا ستاره اسپانیایی و جهان دیده تیم الریان، از تک فرصتش گلزنی کند و به پرسپولیسی ها درس گلزنی بدهد.

 

امروز فوتبال آنی شد که نباید برای ما می شد. همان که انتظارش را نداشتیم. همه در رویای بازگشت بارسلونا مقابل پی اس جی در لیگ قهرمانان بودیم اما فراموش کردیم همین بارسا چند سال قبل، شکستی همانند بازی رفت را مقابل بایرن مونیخ متحمل شد تا در مجموع 7-0 شکست خورده و از لیگ قهرمانان کنار برود؛ این یعنی فوتبال با هیچ کس دوستی ندارد و با هیچ کس همیشه مهربان نیست...

 

پرسپولیس در لیگ با شایستگی در جایگاه نخست ایستاده و احتمال قهرمانی اش بسیار بالاست اما مردان برانکو بایستی بدانند برای رسیدن به قله ی آسیا باید قدر فرصت ها را بیشتر بدانند و تا سوت پایان، هیچ چیز را تمام شده ندانند. از این پرسپولیس انتقاد می کنیم زیرا می دانیم این تیم توانایی افتخار آفرینی در آسیا را دارد و باید قدر خودش را بداند.

 

دیدگاه‌ها