کد خبر : 1403122 | 24 اسفند 1395 ساعت 22:49 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

لادروپ: پیروزی بزرگی به‌‌دست آوردیم

سرمربی دانمارکی الریان قطر گفت: پیروزی بزرگی را برابر پرسپولیس کسب کردیم و بازی سخت‌تری در ایران در انتظار ما خواهد بود.

لادروپ: پیروزی بزرگی به‌‌دست آوردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، میشل لادروپ در نشست خبری پس از بازی تیم‌های الریان قطر و پرسپولیس تهران در هفته سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا گفت: پیروزی بزرگی را به دست آوردیم که به ما قدرت زیادی برای بازی برگشت در ورزشگاه آزادی تهران را می‌دهد. با توجه به شناختی که از اتمسفر بازی در ایران داریم می‌دانیم بازی سخت‌تری در انتظار الریان خواهد بود.

 

سرمربی تیم الریان قطر ادامه داد: بازگشت دوباره الریان به بازی پس از دریافت گل اول نشان‌دهنده شخصیت تیمم است که این مساله برای من و بازیکنان نشانه خوبی محسوب می‌شود.

 

لادروپ در خاتمه یادآور شد: گل دقیقه 6 را با حرکت خوب تاباتا در نیمه‌اول جبران کردیم و در نیمه‌دوم هر دو تیم الریان و پرسپولیس  کارآیی برابری داشتند. البته ما توانستیم با استفاده از فرصت‌ها 2 گل وارد دروازه پرسپولیس کنیم.

 

تیم الریان امشب (سه‌شنبه) با نتیجه 3 بر یک پرسپولیس تهران را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین گروه D لیگ قهرمانان آسیا شد. الهلال عربستان با 5 امتیاز رتبه دوم را در اختیار دارد و پرسپولیس 4 امتیازی در جای سوم قرار گرفته است. الوحده امارات هم با یک امتیاز قعرنشین است.

 

دیدگاه‌ها