کد خبر : 1403263 | 25 اسفند 1395 ساعت 15:43 | 169.4K بازدید | 0 دیدگاه

اعتصاب بازیکنان ادامه‌دار است

شرایط جدید باشگاه استقلال هم محقق نشد

تیم فوتبال استقلال هرچند در این روزها از نظر فنی بهترین شرایط خود را تجربه می کند؛ اما به لحاظ مدیریتی شرایط برای این تیم اصلا خوب نیست.

شرایط جدید باشگاه استقلال هم محقق نشد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال هفته گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان حاضر نشدند در تمرین شرکت کنند و شرایط تا جایی پیش رفت که حتی بدون تمرین به مصاف سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر رفتند که البته در این بازی موفق به پیروزی شدند. 


اعتصاب بازیکنان استقلال بعد از این بازی هم ادامه دار بود اما با وساطت علیرضا منصوریان و بازیکنان بزرگتر تیم آنها از روز شنبه تمرینات خود را پیگیری کردند تا دو نوبت تمرین پیش از بازی با لوکوموتیو داشته باشند.


بعد از بازی با لوکوموتیو، سیدرضا افتخاری به رختکن استقلال رفت و به بازیکنان این تیم قول شرایطی جدید داد. شرایط جدیدی که افتخاری به بازیکنان این تیم اعلام کرد این بود که بازیکنان تا روز چهارشنبه(امروز) ده درصد از مطالباتشان را دریافت کنند و بابت 20درصد باقی مانده مطالباتشان هم یک چک تضمینی به تاریخ یک ماه دیگر دریافت کنند تا پرداختی باشگاه به آنها به 70درصد برسند ولی نکته عجیب این است که امروز سیدرضا افتخاری موفق نشد به تعهد خود عمل کند تا بازیکنان این تیم به شدت از دست مدیران باشگاه شاکی باشند. 


بازیکنان استقلال که فکر می‌کردند قرار است شب عید بخشی از مطالباتشان را دریافت کنند؛ حالا به شدت از اتفاق افتاده ناراحت هستند و گفته می شود احتمالا فردا هم حاضر به تمرین نخواهند شد؛ مگر اینکه اتفاق جدیدی در باشگاه رخ بدهد.

دیدگاه‌ها