کد خبر : 1403486 | 27 اسفند 1395 ساعت 10:34 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار: پاس در آستانه سقوط به دسته سوم!

وکیل "کلییر واترکوتو" بازیکن اهل برزیل و یکی از شاکیان خارجی تیم پاس هشدار داد: در صورت عدم پرداخت بدهی موکلش ظرف 20 روز آینده نسبت به اجرایی شدن حکم دوم فیفا اقدام می کند.

هشدار: پاس در آستانه سقوط به دسته سوم!

به گزارش "ورزش سه"، وکیل این بازیکن برزیلی روز گذشته در تماس با محمدتقی رحیمی مدیرعامل باشگاه پاس تاکید کرد: بدهی باقی مانده موکلش باید ظرف 20 روز آینده پرداخت شود در غیر اینصورت حکم دوم فیفا مبنی بر سقوط به یک دسته پایین تر را پیگیری می کند.


وی از مدیرعامل پاس خواسته است تا بدهی باقی مانده را شخصا در برزیل پرداخت کند.


وکیل کوتو همچنین برای اینکه خیالش بابت اقدام پاس آسوده باشد، از مدیرعامل این باشگاه خواسته تا بلیط پرواز به مقصد برزیل را تهیه و تصویر آنرا ارسال کند تا او نیز فعلا از پیگیری حکم کمیته انضباطی در مرحله دوم منصرف شود.


حالا باشگاه پاس در این مدت کوتاه باید نسبت به شروط وکیل قانونی کوتو اقدام کند در غیر این صورت فصل بعد را باید در لیگ دسته سه تجربه نماید!

کلییر واترکوتو بازیکن اهل برزیل بابت طلب خود از تیم پاس به فیفا شکایت کرد و فدراسیون جهانی با تایید این ادعا، اخیرا پاس را محکوم به کسر 6 امتیاز کرد و این تیم نتوانست به مرحله نهایی لیگ 2 صعود کند.


 پاس هم اینک در لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار دارد و در 9 سال گذشته یکی از ناکام ترین و پرهزینه ترین تیم های فوتبال ایران لقب گرفت.


این تیم امسال با کمتر از 900 میلیون تومان روانه لیگ دسته 2 فوتبال کشور شد و نتایج مطلوبی کسب کرد و هوادارانش امیدوار به صعود بودند که در نهایت به دلیل بدهی های قبلی نتوانست به راه خود ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها