کد خبر : 1404058 | 01 فروردين 1396 ساعت 15:19 | 98.3K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان ایران مقابل ستاره سابق تیم ملی

زندی دوباره به تیم ملی رسید

جوانان ایران که خود را برای حضور در جام جهانی 2017 آماده می کنند در دومین دیدار تدارکاتی اردوی آلمان به مصاف جوانان سن پائولی و مربی ایرانی اش خواهند رفت.

زندی دوباره به تیم ملی رسید

به گزارش "ورزش سه"، جوانان ایران در اولین بازی دوستانه خود در آلمان برابر تیم باشگاهی کولدینگ دانمارک به تساوی بدون گل دست یافتند.این بازی در زمین چمن مصنوعی باشگاه کولدینگ و زیر بارش شدید باران و ورزش باد برگزار شد و دو تیم به رغم ارایه بازی خوب به گل دست پیدا نکردند.


امیرحسین پیروانی در این بازی چند بازیکن خود از جمله رضا جعفری – نیما طاهری و ... را به دلیل مصدومیت جزیی در اختیار نداشت و در هر نیمه با یک ترکیب تیمش را به میدان فرستاد جوانان که خود را مهیای جام جهانی زیر 20 سال در کره جنوبی می کنند دو دیدار دیگر پیش رو خواهد داشت که این دیدارها چهارشنبه و شنبه هفته آینده برگزار می شود.


حریف فردای جوانان ایران زیر ۲۳ ساله های سن پائولی آلمان خواهد بود که فریدون زندی ستاره دو ملیتی سابق تیم ملی ایران را به عنوان دستیار اول سرمربی روی نیمکت دارد. بازیکنی که از محبوبیت خاصی نزد فوتبالدوستان ایرانی برخوردار است و بعد از خداحافظی تلخ از دنیای توپ برای گذراندن کلاس های مربیگری راهی آلمان شد و در حال حاضر در تیم های پایه سن پائولی مشغول آموختن و کسب تجربه است.

دیدگاه‌ها