کد خبر : 1404464 | 04 فروردين 1396 ساعت 10:51 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل برای تیم فوساتی کم بود

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پیروز بلامنازع دوئل با همتای خود در تیم ملی قطر شد؛ دوئلی که توسط فوساتی در کنفرانس خبری آغاز شد و با پاسخ تند کی روش خاتمه یافت.

یک گل برای تیم فوساتی کم بود 

 به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در راه رسیدن به جام جهانی 2014 یک بار به صورت کاملا محسوس روی ناآرام خود را به سرمربی کره جنوبی نشان داد و اظهارات سرمربی کره جنوبی را با پاسخ تندی در کنفرانس خبری و همینطور زمین بازی روبرو ساخت.


اما رویکرد کی روش برای مقابله با فوساتی سرمربی تیم ملی قطر متفاوت بود؛ فوساتی در کنفرانس خبری پیش از آغاز بازی نسبت به صحبت های قبلی کی روش در مورد بازیکنان چندملیتی قطر انتقاد داشت و انتظار بر این بود که کی روش نیز مانند فوساتی وارد جنگ رسانه ای پیش از بازی گردد؛ اما سرمربی تیم ملی با تمجید از فوتبال قطر و روند پیشرفت فوتبال در این کشور به این جنگ رسانه ای وارد نشد تا صحبت های خود را در زمین فوتبال به همتای خود نشان دهد. البته کی روش بعد از دیدار دو تیم و در کنفرانس خبری پاسخ تندی به فوساتی داد و گفت:« فوساتی در دقایق پایانی بازی فقط به من و داور بازی به زبان اسپانیایی اهانت کرد که این موضوع غیر قابل قبول است. شک ندارم که این مربی و کادرفنی در سطح تیم ملی قطر نیست و تیم قطر استحقاق کادرفنی بهتری دارد. اخلاق گریزی فوساتی در طول بازی غیر قابل باور بود.»


سرمربی تیم ملی در دیدار برابر قطر با ایجاد چند تغییر نسبت به 5 دیدار گذشته بازیکنان خود را راهی میدان کرده بود و حضور سردار آزمون، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش، البته در غیاب بازیکن شماره 10 ، نوید یک سیستم تهاجمی و البته جدید را می داد.


نگاهی کلی به آنچه در دیدار ایران و قطر اتفاق افتاد به خوبی نشان می دهد که سرمربی پرتغالی تیم ملی از نقاط قوت و ضعف قطری ها آگاه بود و همینطور می دانست که از چه شیوه ای باید برای ضربه زدن به قطری ها استفاده کند؛ استراتژی و سیستم کی روش خیلی خوب در زمین مسابقه جواب داد و اگر مهاجمین تیم ملی در دقایق پایانی بی دقت نبودند، چهارمین پیروزی تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه می توانست با نتیجه ای پر گل تر ثبت شود.


تیم ملی یکی دیگر از دیدارهای خود در راه جام جهانی 2018 را پشت سر گذاشت و باز هم کی روش در برخورد با مربیان حاضر در فوتبال آسیا به خوبی از هوشمندی و تجربیات خود در راستای کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر استفاده کرد.

دیدگاه‌ها