کد خبر : 1405245 | 09 فروردين 1396 ساعت 20:25 | 54.5K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی کاپیتان اسکاتلند از پیراهن های صورتی!

دارن فلچر، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند اظهار امیدواری کرد که این تیم دیگر در دیدارهای خارج از خانه اش در مقدماتی جام جهانی 2018، پیراهن های صورتی رنگ شان را به تن نکنند.​​​​​​​

ناراحتی کاپیتان اسکاتلند از پیراهن های صورتی!

به گزارش "ورزش سه"، اسکاتلندی ها در دیدار پاییز گذشته مقابل انگلیس در مقدماتی جام جهانی با پیراهن صورتی به میدان رفتند و فلچر تایید کرد که در تلاش بود تا مدیران فدراسیون فوتبال این کشور را متقاعد کند تا این پیراهن ها را کنار بگذارند.

 

او اکنون امیدوار است که تیمش مجبور نشود در دیدار ماه ژوئن مقابل انگلیس، براساس قوانین فیفا، بار دیگر با همین پیراهن ها به میدان برود.

 

او به خبرنگاران گفت:" وقتی پیراهن های صورتی را دیدم، هرکاری می توانستم انجام دادم تا مانع پوشیدن آنها شوم. از مدیران فدراسیون پرسیدم "داریم چیکار می کنیم؟"

 

 

1189723

 

 

به آنها گفتم که باید کاری بکنیم تا برای یک بازی پیراهن های دیگری بپوشیم اما این اتفاق رخ نداد. اسکاتلند نباید هرگز مقابل انگلیس پیراهن صورتی بپوشد. فیفا قوانین احمقانه ای دارد و این اتفاق هرگز نباید رخ بدهد."

 

انگلیسی ها به تازگی پیراهن های خارج از خانه جدیدی طراحی کرده اند که رنگ آن با پیراهن اول اسکاتلند یکی است و به همین دلیل، مشخص نیست که رنگ پیراهن های دو تیم در دیدار برگشت چگونه خواهد بود.

 

این در حالی است که در 112 دیدار قبلی انگلیس و اسکاتلند، دو تیم پیراهن های اول شان، سفید (انگلیس) و سورمه ای (اسکاتلند)، را به تن کرده بودند.

دیدگاه‌ها