کد خبر : 1405431 | 11 فروردين 1396 ساعت 12:59 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی فولاد: حریف ساده ای برای استقلال نیستیم

مربی تیم فولاد خوزستان با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

مربی فولاد: حریف ساده ای برای استقلال نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری حاضر نشد تا دستیار او عزیز فریسات با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال پاسخگوی سوالات خبرنگاران شود. مشروح این نشست خبری در ادامه می آید:

 

چهار غایب داریم

سال جدید را به همه مردم ایران تبریک می گویم. همچنین وظیفه خود می دانیم از همکاری باشگاه سایپا و آقای فرکی تشکر کنم که زمین تمرین خود را در اختیار ما قرار دادند. استقلال تیم بزرگی است و در بازی های اخیر نتایج قابل قبولی را گرفته است و امیدواریم که بازی خوبی را شاهد باشیم. ما 4 بازیکن کرمی، بوحمدان، دورقی و وحید طالب لو را در اختیار نداریم اما جوانان خوبی را در اختیار داریم که صاحب تجربه شده اند و انگیزه ی لازم را برای این بازی دارند. امیدوارم همه از بازی فردا لذت ببرند. آقای سعداوی در یک برنامه صدا و سیما حضور داشتند و به همین دلیل حضور ندارند.

 

بختیار به ما کمک کرده است
یک فوتبالیست در هر باشگاهی که باشد با تمام وجود خدمت می کند و آمدن بختیار نیز به ما کمک زیادی کرده است و امیدوارم فردا نیز بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد.


حریف ساده ای برای استقلال نیستیم
استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار دارد اما فولاد برای استقلال حریف ساده ای نیست. امیدوارم همه از بازی لذت ببرند و یک بازی خوب و تاکتیکی را شاهد باشیم.


95 درصد فولاد بومی شده است
مدیریت باشگاه باید درباره عملکرد ما نظر بدهند اما ما امسال تغییرات زیادی داشتیم. سال گذشته 95 درصد بازیکنان غیر بومی بودند و الان 95 درصد بومی شده ایم که 17 بازیکن از آکادمی داریم. تیم جوانی داریم و نیاز به وقت داریم تا روی پای خودمان بایستیم. می خواهیم هر سال چند بازیکن را از آکادمی به تیم اصلی اضافه کنیم و به همین دلیل نیاز به زمان داریم.


مشکل مالی نداریم
از نظر مالی باشگاه فولاد مشکلی ندارد و درست است که در هزینه های صرفه جویی کردیم اما مشکل مالی نداریم. بازیکنان ما اکثرا از آکادمی هستند و به همین دلیل ما مشکلات مالی زیادی نداریم.

دیدگاه‌ها