کد خبر : 1405761 | 12 فروردين 1396 ساعت 20:00 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سعداوی: با بد شانسی گل نمی‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد.

سعداوی: با بد شانسی گل نمی‌زنیم

به گزارش "ورزش سه"، نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال تهران در نشست خبری حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. مشروح صحبتهای سعداوی در ادامه می آید:

 

 

با بد شانسی گل نمی زنیم

ما در نیم فصل اول موقعیت های زیادی خلق می کردیم و موقعیت های ما تبدیل به گل می شد. امروز نیز موقعیت های خوبی داشتیم اما متاسفانه در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم. در دیگر بازی ها نیز این شرایط را داریم اما توپ های ما تبدیل به گل نمی شود. باید بیشتر تلاش کنیم و فکر می کنم بد شانسی نیز تاثیر دارد. امیدوارم در آینده این ضعف را برطرف کنیم.

 

 

برای استقلال اهواز متاسفم
استقلال اهواز یکی از تیم های با تاریخ است و هواداران متعصبی دارد. من نیز به عنوان یک خوزستانی ناراحت هستم اما از دست من کاری ساخته نیست و آنهایی که باعث و بانی این جریان شدند باید پاسخگو باشند که چگونه یک تیم پر آوازه و پرطرفدار به اینجا می رسد. فوتبال ما اگر می خواهد رشد بکند، نیاز به هوادار دارد. تیم هایی که پر طرفدار هستند می توانند بهتر رشد بکنند و امیدوارم شرایط به وجود بیاید تا دیگر تیم های پرطرفدار حمایت شوند تا شاهد اتفاقاتی از این دست نباشیم.

 


آینده برای فولاد است
ما همه جوره استقلال را کنترل کردیم و این تیم را خوب می شناختیم. در ضد حملات موقعیت های خوبی ساختیم و دنبال ضد فوتبال نبودیم. هر چند دست و بال ما تنگ بود و 4 بازیکن اصلی و تاثیر گذار را در اختیار نداشتیم. به بازیکنانم گفته بودم اگر اشتباه نکنیم می توانیم به حریف موقعیت ندهیم اما یک اشتباه باعث شد استقلال به گل برسد. تلاش کردیم و از بازیکنانم راضی هستم اما اگر نیمکت ما را بررسی کنید می بینید که روی نیمکت ما جوانان بسیار خوبی حضور دارند. قرار نیست همه ی اتفاقات خوب برای فولاد خوزستان امسال رقم بخورد و مطمئن باشید آینده متعلق به فولاد است.

 

 

دیدگاه‌ها