کد خبر : 1405783 | 12 فروردين 1396 ساعت 22:23 | 87.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال و علیرضا اکبرپور ثانی (گزارش تصویری)

محسن کریمی با به ثمر رساندن گل سه امتیازی توانست تیم استقلال را به رتبه ی دوم رقابت های لیگ برتر فرستاد.

استقلال و علیرضا اکبرپور ثانی (گزارش تصویری)

به گزارش ورزش سه، محسن کریمی با توجه به غیبت برزای و با صلاحدید منصوریان در ترکیب ثابت آبی ها قرار گرفت و بار دیگر با گلزنی پاسخ اعتماد سرمربی اش را داد.


کریمی برای سومین بار در این فصل توانست در رقابت های لیگ برتر گلزنی کند ضمن اینکه این بازیکن در دیدار برابر التعاون در رقابت های جام باشگاه های آسیا نیز برای تیم منصوریان گلزنی کرد.


این بازیکن 22 ساله ی مازندرانی پس از بازگشت از مصدومیت توانسته مهره ی مثمر ثمری برای منصوریان باشد و با توجه به سرعت بالایش گزینه های کادرفنی را در خط حمله را افزایش دهد. کریمی با توجه به اخلاق و همچنین فیزیک فوتبالی اش برای استقلالی ها یادآور علیرضا اکبرپور بازیکن سال های نه چندان دور این تیم است.


کریمی در دیدار برابر فولاد نیز فراری مشابه با فرارهای اکبرپور پشت خط دفاعی انجام داد و تک گل سه امتیازی و با ارزش تیمش را به ثمر رساند. کریمی در این فصل سه گل برای استقلال به ثمر رسانده که حاصل آن کسب دو پیروزی و یک تساوی برای آبی پوشان بوده است.


محسن کریمی که بهترین بازیکن استقلال برابر فولاد نام داشت می تواند با درخشش اش طرفداران تیم استقلال را نسبت به دیدارهای باقی مانده آسیایی و لیگ برتر امیدوار کند . گفته می شود کریمی در بازه ای از فصل به دلیل آنکه پیشنهادش از پرتغال را رسانه ای کرده بود از طرف منصوریان مورد بازخواست قرار گرفت و چندین هفته نیز نیمکت نشین شد.


کریمی پس از به ثمر رساندن تک گل دیدار از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که این اتفاق باعث نگرانی کادرفنی آبی پوشان شد اما پس از دقایقی او به بازی ادامه داد. همین مصدومیت باعث شد تا این بازیکن شادی پس از گل دردناکی را به نمایش در آورد.

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها