کد خبر : 1406015 | 14 فروردين 1396 ساعت 12:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

خالقی‌فر: به هیچ کس نگفتم با خطا گل زدم

مهاجم و گلزن گسترش فولاد در خصوص ادعای گلر تراکتور می‌گوید که حتی تنه‌اش هم با بازیکنان تراکتور در محوطه جریمه برخورد نکرده است.

خالقی‌فر: به هیچ کس نگفتم با خطا گل زدم 

به گزارش "ورزش سه"، رضا خالقی درباره ادعای محمدرضا اخباری که گفته او با خطا گلزنی کرده است و این را به بازیکن ما گفته است گفت: من به هیچ عنوان نه خطایی مقابل دروازه تراکتورانجام دادم و نه به هیچ از بازیکنان تراکتور گفته ام  که خطا کرده ام. کاری به هیچ کس نداشتم حتی در محوطه جریمه برخوردی هم نکردم و توپم را مستقیم به سمت دروازه تراکتور زدم که گل شد.


او در خصوص بازی با تراکتور می گوید: بعد از نتایج ناموفق در یکی، دو هفته پایانی در تعطیلات جانی دوباره گرفتیم و در دربی تبریز سعی کردیم بهترین  بازی‌مان را به نمایش بگذاریم تا از سایر رقبا عقب نمانیم. اگرچه هر چه داشتیم برای برد گذاشتیم اما تراکتور باتجربه ظاهر شد و در نهایت بازی با تساوی یک ـ یک به پایان رسید.


وی در ادامه گفت: تراکتوری‌ها روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدند، اگرچه ما در تمرینات روی این ضربات کار کرده بودیم و می‌دانستیم که تراکتور اکثر گل‌هایش را از همین نقطه به ثمر رسانده است اما خب متاسفانه از جایی گل خوردیم که فکرش را می‌کردیم و در ادامه با گلزنی‌مان توانستیم آن را جبران کنیم. معتقدم بعد از وقفه 20 روزه، شروع خوبی داشتیم. 


مهاجم گسترش در رابطه با بازی‌های گذشته و آینده نتیجه‌گیری در آنها خاطرنشان کرد: ما در 2 بازی پایانی سال 95 مقابل صبا و پدیده خوب ظاهر شدیم اما نتوانستیم آنطور که مدنظرمان بود نتیجه بگیریم اما شروع خوبی در سال 96 با کسب تک امتیازمان مقابل تراکتور داشتیم. البته ما دو بازی سخت مقابل استقلال و سپاهان در هفته‌های آتی داریم اما مطمئنا در آن دیدارها بهترین بازی‌مان را به نمایش خواهیم گذاشت تا امتیازات کامل آنها مسابقات را به دست بیاوریم.


وی در خصوص بهبود رتبه‌شان در جدول و اینکه به فکر کسب سهمیه آسیایی هستند هم افزود: تمام بچه‌ها و کادرفنی طبق قول و قرار ابتدای فصل با هدف کسب رتبه خوب (یعنی حضور در رتبه ششم یا هفتم در جدول) به میدان رفته‌اند. ما در حال حاضر چشمداشتی به کسب سهمیه نداریم اما اینطور نیست که هیچ تلاشی برای حضور در رقابت‌های آسیایی نخواهیم کرد، مطمئنا همه تیم‌ها حتی پایین جدولی‌ها هم به این منظور مقابل حریفانشان حاضر می‌شوند اما گسترش ابتدا تصمیم به کسب رتبه خوب دارد و سپس خود را برای حضور در جمع 4 تیم بالای جدول آماده می‌کند.

دیدگاه‌ها