کد خبر : 1406053 | 14 فروردين 1396 ساعت 13:38 | 41.3K بازدید | 2 دیدگاه

عیسی زاده یار سیزدهم ما بود 

بغلانی: مسلمان دست من را رد کرد

کاپیتان تیم صنعت نفت می‌گوید که علت رفتار مسلمان را نمی‌فهمد و بعد از بازی به سمت او رفته تا به ناراحتی او پایان دهد اما او دست او را رد کرده است.

بغلانی: مسلمان دست من را رد کرد 

به گزارش "ورزش سه"، حسین بغلانی مدافع تیم صنعت نفت در خصوص برد تیمش گفت: با باخت مقابل ماشین‌سازی شرایط صنعت هم در جدول و هم از نظر روحی روانی‌ بد شد که خدا را شکر با این پیروزی امید به صنعت بازگشت. 


وی در ادامه گفت: ما بعد از شکست‌مان در روزهای پایانی سال 95 تا روز بیست‌وهشتم اسفند تمرین کردیم، آقای کریمی احساس کردند تیم از لحاظ بدنی ضعیف است و در تعطیلات روی نقطه ضعف ما کار شد. با بدنسازی خوب و مناسب توانستیم در دیدار مقابل پرسپولیس بهتر از آنچه پیش از این بودیم ظاهر شویم و در نهایت پیروز میدان باشیم.


او درباره پرسپولیس اینطور می‌گوید: به اعتقادم قهرمانی حق پرسپولیس است، آنها تیم پرمهره‌ای هستند و 5، 6 بازیکن ملی‌پوش دارند. بازی سختی داشتیم و در واقع با تیم‌ملی بازی کردیم و معتقدم تیم‌ملی را بردیم. 


کاپیتان صنعت درباره حضور هواداران و تاثیرش در نتیجه بازی گفت: 3، 4 ساعت پیش از بازی با تلاش‌هایی که مدیرعامل صنعت داشت اعلام شد که هواداران پرشور آبادانی می‌توانند در ورزشگاه برای تشویق حضور پیدا کنند که خب این انگیزه‌مان را در اردو چند برابر کرد. آقای کریمی در رختکن بعد از بازی گفتند ما 11 نفره پیروز نشدیم بلکه 13 نفره بودیم. ایشان به جز حضور هواداران و یار دوازدهم، از زحمات آقای عیسی‌زاده به عنوان یار سیزدهم در پیروزی با پرسپولیس یاد کردند.

 


صنعت بعد از پیروزی مقابل استقلال حالا از سد پرسپولیس گذر کرد، مدافع این تیم درباره پیروزی مقابل سرخابی‌ها اینطور می‌گوید: استقلال و پرسپولیس جزو تیم های بزرگ فوتبال کشورمان هستند، وقتی تیمی در پایین جدول تیم صدرجدولی را شکست می‌دهد قطعا از افتخارات آن تیم محاسبه می‌شود. با لقبی که صنعت نفت یدک می‌کشد قطعا همیشه سعی می‌کند مانند برزیل فوتبال بازی کند و همیشه تیمی سخت برای رقبای قدرتمند باشد.


بغلانی در توضیح درگیری‌اش با مسلمان هم گفت: در ابتدای بازی پس از برخورد فرشاد احمدزاده با مدافع ما در محوطه جریمه او نقش بر زمین شد، به سمت او رفتم و گفتم نباید به هر بهانه‌ای خود را به زمین بیندازند و احمدزاده این را پذیرفت و موضوع پایان یافت که ناگهان دیدم مسلمان از وسط زمین به سمت من آمد و گفت "فکر نکن چون اینجا شهرتان است هر کاری می‌خواهید می‌توانید بکنید." به فرشاد گفتم که او لبخند زد و گفت چیز خاصی نبوده. 


او در ادامه گفت: در 3، 4 دقیقه  پایانی به دلیل سرعت بالای بازی خطایی روی سروش  انجام شد و برای آنکه از آن موقعیت با سرعت استفاده کند به سمتم آمد تا توپ را بگیرد و من هم توپ را به او دادم اما باز هم مسلمان از میانه میدان به سمت من آمد و من را هل داد. هم من عکس العمل بدی انجام دادم و هم او اما معتقدم داور باید به هر دوی ما کارت زرد نشان  می‌داد نه فقط من. 


وی افزود: باز با همه این اوصاف در پایان بازی نزد مسلمان رفتم تا از او دلجویی کنم که او دست رد به سینه ام زد. شاید او از نتیجه بازی دلخور بوده است اما بالاخره فوتبال است و یک روز روی خوبش را نشان می‌دهد و روز دیگر روی بدش. من حتی در پایان بازی به سیدجلال گفتم که من آدمی نیستم که بخواهم با کسی درگیر شوم اما شرایط و جو بازی سنگین بود و نباید اینطور می‌شد.

دیدگاه‌ها