کد خبر : 1406087 | 14 فروردين 1396 ساعت 15:23 | 24.5K بازدید | 1 دیدگاه

وکیل رحمتی در گفتگو با ورزش سه:

چرا حسن‌زاده در مورد محرومیت رحمتی پاسخ نمی‌دهد؟

وکیل مهدی رحمتی همچنان از رئیس کمیته انضباطی می‌خواهد که به سوال‌هایی که او در مورد رای موکلش و البته حضور غیرقانونی او در کمیته انضباطی وجود دارد، پاسخ دهد.

چرا حسن‌زاده در مورد محرومیت رحمتی پاسخ نمی‌دهد؟

مصطفی صادقی در این‌باره به "ورزش سه" گفت: من بار دیگر از رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخواست می‌کنم که به سوال‌های من پاسخ دهند؛ سوال اول من این است که مهدی رحمتی به استناد ماده 66 آیین‌نامه انضباطی محروم شده است و ایشان به ما بگویند که در کدام گزارش آمده است که کاپیتان استقلال با عوامل اجرایی بازی درگیر شده است و یا بر اساس چه شهودی بر ماده ٦٦ استناد شده است؟  سوال دوم این است که ایشان در مورد چگونگی حضور غیرقانونی‌شان به خاطر دو شغله بودن در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چه نظری دارند و مسئول برخورد با این بی قانونی چه کسی است و حکم آن چیست؟ 


او ادامه داد: متاسفانه در ماه‌های گذشته کمیته انضباطی احکام نادرستی را صادر کرده است که موجب اعتراض اهالی فوتبال شده است. به عنوان مثال رای‌ای که درباره خونه‌به‌خونه ـ نساجی صادر شد که به گفته آقای صالحی رئیس کمیته استیناف عجولانه و بدون بررسی کافی بوده است یا حکم محرومیت باشگاه صنعت نفت از حضور تماشاگرانشان با توجه به دستور اکید رئیس فدراسیون فوتبال که اعلام کرده‌اند تا جایی که می‌شود نباید هواداران فوتبال را از استادیوم‌ها دور کرد.  نکته آخر هم محرومیت مهدی رحمتی است که به گفته خیلی‌ها رای دور از انتظار و پرابهامی بوده است و البته مشخص نیست با استناد به چه گزارشی این رای عجیب صادر شده است.


وکیل مهدی رحمتی در مورد صدور رای‌های این چنینی می‌گوید: متاسفانه اگر افراد حقوقی در باشگاه ها به چنین رای‌های عجیبی اعتراض کنند، این اتفاق در فوتبال نمی‌افتد.  آنچه من خودم دیده‌ام حضور نیروهای حقوقی ناکارآمد در باشگاه استقلال است که نتوانستند با عدم اعتراض به موقع و با سند محکم به حکم محرومیت مهدی رحمتی و یا محمد خرمگاه اعتراض کنند و این احکام به شکلی غیرقانونی اجرایی شد. اگر در باشگاه‌ها مدیران حقوقی ناکارآمد و البته اخراجی از سایر ارکان قضایی حضور نداشته باشند به خوبی می‌توانند نسبت به اینگونه حکم‌های عجیب اعتراض کنند تا دیگر شاهد محرومیت ناحق در فوتبال نباشیم. بی‌تردید اگر باشگاه استقلال از ارکان حقوقی کارآمد بهره‌مند بود، شاید این باشگاه از فعالیت در فصل نقل و انتقالات محروم نمی‌شد و یا محرومیت مهدی رحمتی و محمد خرمگاه هرگز اجرایی نمی‌شد. گفتنی است تمامی مستندات و دفاعیه تخلفات کمیته انضباطی تقدیم ریاست محترم فدراسیون فوتبال شده و ایشان قول پیگیری و رسیدگی فوری موضوع و برخورد لازم را دادند .

دیدگاه‌ها